۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبر: 84928853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رضایی: مهرزاد ممنوع‌الخروج نیست

۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبر: 84928853
رضایی: مهرزاد ممنوع‌الخروج نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال نشسته با اظهار تاسف از برخی حاشیه‌سازی‌ها برای این تیم گفت: مرتضی مهرزاد ممنوع الخروج نیست و برای کسانی که این خبر را منتشر کردند متاسفم.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال نشسته مردان و زنان ایران دهم آبان برای حضور در مسابقات جهانی این رشته، عازم بوسنی خواهد شد. قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات جواز حضور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهند کرد. پیش از اعزام تیم والیبال نشسته اخباری مبنی بر ممنوع‌الخروجی مرتضی مهرزاد در فضای مجازی منتشر که با واکنش سرمربی تیم مواجه شد.

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اظهار تاسف از انتشار چنین اخباری گفت: نمی‌دانم هدف از این حاشیه‌سازی ها چیست برای آن رسانه ای که خبر را منتشر کرده متاسفم. تیم در آستانه اعزام به مسابقات قرار دارد و هیچ‌کدام از بازیکنان مشکل خروج از کشور ندارند.

سرمربی والیبال نشسته این را هم افزود: مرتضی مهرزاد ستاره تیم والیبال نشسته هیچ مشکلی برای اعزام به مسابقات ندارد و همراه تیم خواهد بود.

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان (مسابقات گزینشی پارالمپیک) از ۱۳ تا ۲۰ آبان ماه (۴ تا ۱۱ نوامبر) در کشور بوسنی برگزار خواهد شد. تیم ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان، کرواسی و عراق همگروه است و در نخستین دیدار باید به مصاف تیم عراق برود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران نیز در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارد که در گروه B مسابقات جهانی با تیم‌های آمریکا، اسلوونی و کانادا هم‌گروه است.

 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha