مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در مراغه مشخص شد

مراغه - ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار مراغه گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان این شهرستان ساعت ۱۰ روز جمعه پیش‌رو از میدان طلوع فجر آغاز می‌شود و در میدان مصلی پایان می‌یابد.

«مرتضی مینویی» روز دوشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این راهپیمایی با مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان و اقشار مختلف مردمی در مسیر میدان طلوع فجر تا میدان شهرداری و خیابان امام خمینی(ره) و در نهایت میدان مصلی برگزار می‌شود.

به گفته وی پادگان امام رضا (ع) با استقرار جایگاه سخنرانی و گروه موزیک و تامین سیستم صوتی، نیروهای انتظامی، سپاهی و بسیج در کنار نیروهای امنیتی از طریق تامین امنیت و سایر ادارات شهرستان نیز به واسطه خدمات‌رسانی، در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی مشارکت خواهند کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۷ شهید دانش‌آموز و دانشجوی این شهرستان، اضافه کرد: دیدار با برخی از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز و گرامیداشت سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ نیز بخشی از برنامه‌های فرهنگی در روز ۱۳ آبان به شمار می‌رود.

به گفته وی برپایی ایستگاه نقاشی، ارایه خدمات پزشکی رایگان در مسیر راهپیمایی و اجرای سرود سازمان دانش‌آموزی در مقابل جایگاه از دیگر برنامه‌های این شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان است.

وی اضافه کرد: برگزاری راهپیمایی در بخش سراجو به صورت مستقل از مراغه برنامه‌ریزی شده و ورزشکاران هم در مراغه و هم بخش سراجو، با لباس ورزشی برنامه‌های ویژه‌ای در مسیر راهپیمایی برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: مردم این شهرستان در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان پیام دفاع خودشان از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

به گفته وی قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان مراغه در میدان مصلی قرائت شده و در نهایت شرکت‌کنندگان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان حاضر می‌شوند. 

به گزارش ایرنا معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha