۸ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84928138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی
آرشیوی

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین یکشنبه شب از شهادت یک جوان فلسطینی در جنوب اریحا به ضرب گلوله صهیونیست‌ها خبر داده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری صفا فلسطین،  یک شهروند فلسطینی از منطقه "العیزریه" به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در جنوب اریحا به شهادت رسیده است.

وی که به نامش هیچ اشاره‌ای نشده است، به اتهام انجام عملیات زیرگیری هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفت و به درجه شهادت نائل شد.

در پی عملیات استشهادی جمعه شب در الخلیل، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بر اساس ارزیابی وضعیت امنیتی، تیپ منطقه‌ای در الخلیل را با اعزام نیروهای بیشتر، تقویت خواهیم کرد».

ارتش رژیم صهیونیستی از جمعه شب در پی عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در کریات اربع در شهر الخلیل، در این شهر و مناطق مجاور آن، به حالت آماده‌باش درآمده است.
 
ارتش رژیم صهیونیستی در همین راستا صدها نفر از نیروهای خود را در منطقه الخلیل مستقر و تدابیر امنیتی را تشدید کرده است.
 
صهیونیست‌ها به شدت از عملیات الخلیل که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن ۵ نفر دیگر منجر شده است، شوکه شده و نگران تکرار چنین عملیات‌هایی هستند.
 
منابع عبری زبان اعلام کردند که سلاح بکار رفته در عملیات تیراندازی جمعه گذشته در کریات اربع در شهر الخلیل، از نوع Tzali M۱۶بوده که ماه گذشته از صهیونیست‌ها به سرقت رفته بود.
 
گروه های فلسطینی عملیات قهرمانانه شب گذشته در شهرک کریات اربع در شهر الخلیل که به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۵ نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha