امام جمعه بوشهر: حرکت‌های ددمنشانه دشمن از اقتدار ایران اسلامی نمی‌کاهد

بوشهر - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حرکت‌های وحشیانه و ددمنشانه دشمن جلوی پیشرفت و قدرت انقلاب در صحنه های ملی و بین المللی را نمی‌گیرد و از اقتدار ایران اسلامی نمی‌کاهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: ایران با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و داشتن مردمی بصیر و ولایتمدار و در صحنه از تمام  این عقبه‌ها و چالش‌ها عبور می‌کند و بار دیگر شکست آمریکا، انگلیس، رژیم اشغالگر قدس و سایر جرثومه‌های فساد را خواهیم دید. 

وی بیان کرد: آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجمع براندیشه های غلط خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما باید بدانند کسی که در سراب باشد هیچ وقت به آب نخواهد رسید.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نظام سلطه و جهان استکبار در یک تهاجم برنامه ریزی شده در تلاش برای تضعیف، تخریب و سقوط نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های ملی و بین المللی است و در همین ارتباط تهاجم فرهنگی، رسانه ای، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی فضای ملی و جغرافیای مرزی از جمله ابزار دشمن به شمار می‌رود.

صفایی بوشهری ادامه داد: کشتار زائران بی دفاع در حرم امن اهل بیت (ع) یکی از شکل‌های تهاجم نظامی ملی دشمن و بیانگر نهایت ضعف استکبار جهانی است.

وی یادآور شد: به طور قطع خون شهدا که خدا ولی آنان است و انتقام آنان را خواهد گرفت و این شهادت شهدا یک خط مقاومت قوی در مقابل دشمنان این انقلاب خواهد بود.

بازی‌های رایانه ای ابزار دشمن برای تخریب روحیه مقاومت

امام جمعه بوشهر درخصوص برگزاری رویداد استعدادیابی بازی سازی رایانه ای گفت: براساس آمار ارائه شده از سوی متخصصان هر فرد به طور متوسط روزانه ۹۰ دقیقه در حوزه بازی‌های رایانه ای وقت صرف می کند.

وی بیان کرد: سیستم تولید بازی‌های رایانه ای در خارج از کشور طراحی و جهت دار  ارائه می‌شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: هدف جهان غرب از بازی‌های رایانه ای تخریب روحیه مقاومت و به خدمت گرفتن اندیشه های نیروی انسانی جامعه هدف است.

وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب درخصوص بازی‌های رایانه ای طراحی شده از سوی غرب گفت: هر چند محدود اما کارهای خوبی در زمینه تولید بازی‌های رایانه ای انجام شده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه مهم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: فرزندان این سرزمین در اقصی نقاط عالم در آنجایی که منسوب به اهل بیت (ع) بود، اجازه دست درازی به حرم اهل بیت (ع) را ندادند اما این خبیث‌ها و پست فطرتان بُزدل به خود اجازه دادند به حرم مقدس اهل بیت در ایران اسلامی توهین کنند. 

عبدالرحیم افروغ افزود: به طور حتم بصیرت ستودنی مردم ایران این فصل از جریان انحراف را تشخیص داده و برخود واجب می بیند از نظام دفاع کنند و توقعی بر ادامه این مسیر از هیچ فرد، جناح و گروهی نمی رود.

وی تاکید کرد: آرمان‌های بزرگ اسلامی و دینی جان انسان و جان مسلمان که متعالی و قابل احترام است مورد خدشه قرار گرفته و برای چندمین بار پوزه شیطان بزرگ به زمین مالیده و خواب‌های آشفته ای که برای این نظام دیده شده هیچگاه تعبیر نمی‌شود. 

استان بوشهر میزبان جشنواره تئاتر منطقه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی 

افروغ ادامه داد: استان بوشهر امسال میزبان جشنواره تئاتر استانی، جشنواره تئاتر سراسری بسیج با محور مقاومت و تئاتر منطقه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

وی یادآور شد: تلاش می‌شود جریان سازی تئاتر بعنوان هنر موثر و جدی انجام شود.

امام جمعه بوشهر: حرکت‌های ددمنشانه دشمن از اقتدار ایران اسلامی نمی‌کاهد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رویکردی که امسال در جشنواره تئاتر تعریف شده بیش از توجه به تکنیک، فن، جلوه های ویژه و دکور به محتوا پرداخته شود.

وی ادامه داد: وقتی بنا است در شرایط کنونی وارد فاز آفندی شویم باید به سمت تولید حرکت کرد و در این زمینه باید سرمایه گذاری لازم با ابزارهای تشویقی، حمایت و پشتیبانی ها انجام شود. 

افروغ یادآور شد: بزرگان تئاتر کشور؛ استان بوشهر را بعنوان یک مبنای ویژه و اساسی در عرصه تئاتر می‌بینند و ما خود را میراث دار زحمت بزرگان و اساتید تئاتر استان می دانیم به همین علت لازم است این برتری را حفظ کرد.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود عزت و احترام استان بوشهر در هنر تئاتر حفظ شود در همین ارتباط باید پلاتوهای استان بوشهر یک بازسازی ویژه و آماده سازی شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha