شمار احیای واحدهای تولیدی راکد سمنان در دولت سیزدهم به ۶۴ واحد رسید

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: شمار احیای واحدهای تولیدی راکد استان در دولت سیزدهم با تلاش و پیگیری برای رفع موانع تولید به ۶۴ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در سی‌امین جلسه ستاد احیای واحدهای راکد استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری ابراز داشت:  از زمان آغاز به کار دولت مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تا به امروز،  با اقدامات انجام شده در ستاد احیای واحدهای راکد استان، تعداد ۶۴ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد، به چرخه تولید بازگشته است.
وی ادامه داد: برای تقویت تولید، حمایت از افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان در دستور کار ستاد احیای واحدهای راکد استان باشد.
استاندار سمنان تصریح کرد: جانشینی سرمایه گذار، تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش، کمک به تأمین مواد اولیه و جذب شریک و سرمایه‌گذار جدید از جمله راهکارهایی است که در رسیدگی به مسائل واحدهای مشکل دار و راکد و احیاء آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
هاشمی به ضرورت رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت : راه‌اندازی نهضت احیا بیانگر اهمیت صنایع در نگاه دولت سیزدهم است و با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی این مساله تحقق می‌یابد.
استاندار سمنان گفت: سرمایه گذارانی که قصد ایجاد واحد تولیدی و فرصت های شغلی در استان دارند، به صورت ۱۰۰درصدی حمایت می‌شوند.
هاشمی افزود: ضمن تایید اهلیت سرمایه گذاران، طبق اولویت‌های استان سمنان تسهیلات به صورت مرحله به مرحله در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
استاندار سمنان گفت: واحدهای تولیدی مستقر در استان در راستای تقویت تعاملات و منابع اعتباری به جهت اعطای تسهیلات و ارتقاء شاخص های اقتصادی و تولید، از ظرفیت بانکهای عامل استان برای مراودات مالی خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۵۳ واحد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان شناسایی شده است که اکنون ۶۴ واحد به چرخه تولید بازگشت و احیای دیگر واحدهای راکد در دست پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha