ریل‌گذاری خوبی در وزارت صمت آغاز شده است/با استیضاح مخالفم

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام مخالفت خود با طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که فاطمی امین در حال اجرای برنامه‌هایی است که در جلسه رای اعتماد به نمایندگان وعده داده بود.

عادل نجف زاده در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت که قرار است ۱۰ آبان ماه در صحن مجلس مطرح شود، گفت: وزیر صمت در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان مجلس داشت، درباره دغدغه‌های طراحان استیضاح توضیح داد که مبسوط و جامع بود و نشانه حرکت رو به جلوی این وزارتخانه و بهبود شرایط خودرو و معادن است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: فاطمی امین بر اساس گزارشی که به نمایندگان ارائه داده است، ریل گذاری صحیحی در وزارت صمت ایجاد کرده که برای به نتیجه رسیدن آن باید فرصت کافی به وزیر داده شود.

وی با تاکید بر اینکه با استیضاح وزیر صمت مخالف است، خاطرنشان کرد: فاطمی امین در حال اجرای همان برنامه‌هایی است که در جلسه رای اعتماد به خود در صحن مجلس طرح کرد و برای به نتیجه رسیدن این برنامه ها باید فرصت کافی به وزیر داده شود. چرا که فرصت یک ساله برای وزارتخانه‌ای به وسعت وزارت صمت بسیار کم است.

به گزارش ایرنا، طرح استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۲۷ مهرماه اعلام وصول شد. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد. جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن، تجارت قرار است ۱۰ آبان در صحن مجلس برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha