پیکر شهید اهل فسا حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به خاک سپرده شد
عکس تزئینی است

شیراز-ایرنا- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید بهادر آزادی که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد از میدان شهدا به سمت بولوار شهید آیت شهرستان فسا برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این آیین اقشار مختلف مردم شهرستان فسا ، خانواده های شهیدان این شهرستان و جمعی از مسوولان حضور داشتند.
شهروندان با شعارهای " این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست ،  الله اکبر ، سپاه انقلابی انتقام انتقام و مرگ بر منافق " پیکر مطهر شهید بهادر آزادی را تا آرامگاه ابدی همراهی کردند.
شهید بهادر آزادی اهل روستای بهمنی میانجنگل شهرستان فسا و از عشایر این منطقه است.

پیش از آن، صبح یکشنبه پیکرهای ۶ شهید حمله تروریستی چهارم آبان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بر دستان مردم شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) تشییع و در این آستان مقدس به خاک سپرده شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا،  این حادثه تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید داشت که از این تعداد، پنج شهید اهل شیراز و نیز یک خادم حرم مطهر شاهچراغ (ع) اهل استان گیلان، روز یکشنبه هشتم آبان ۱۴۰۱ با حضور گسترده مردم در این آستان مقدس به خاک سپرده شدند.
پیکرهای مطهر ۱۱ شهید پس از تشییع و بدرقه باشکوه روز شنبه هفتم آبان در شیراز و مشهد به استان فارس بازگشته بود.

بنا بر اعلام مسئولان، پیکر شهید محمد ولی کیاسی نیز بعدازظهر یکشنبه در شهرستان مرودشت خاکسپاری می‌شود.
بر این اساس، پیکرهای امید خوب فرزند هوشنگ  اهل دهدشت و پدر وی، هوشنگ خوب فرزند خداداد اهل بهمه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد و پیکر علی اصغر لری گوئینی فرزند عباس اهل سیرجان در استان کرمان آرام خواهند گرفت.
بر این اساس، پیکرهای پاک شهیدان سید فریدالدین معصومی و احسان مرادی پیش از این روز جمعه برای تشییع و خاکسپاری به تهران و همدان منتقل شده است.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۳۰ نفر را مجروح کرد.
شهرستان فسا در فاصله ۱۴۵ کیلومتری شرق استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha