فیلم / ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم بیمارستان سرپل ذهاب اختصاص یافت

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه فاز دوم بیمارستان سرپل ذهاب ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در سفر رییس جمهور ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم اختصاص یافت. (فلیم از مصطفی آزادی)

«صدرالله بابلی» در یک گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرپل ذهاب یک بیمارستان ۹۶ تخت خوابی دارد که بعد از زلزله یکی از خیرین فاز دوم این بیمارستان را آغاز کرد و اکنون ۷۰ درصد پیشرفت دارد که با تخصیص اعتبار سفر رییس جمهوری به زودی پیمانکار شروع به کار می کند تا در صورت بهره برداری ۸۶ تخت دیگر به بیمارستان اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرپل ذهاب در یک چهارراه قرار دارد و به بخشی از مردم شهرستان های گیلانغرب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو خدمات درمانی ارائه می کند، گفت: روزانه بیش از یک هزار مراجعه به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب داریم و تکمیل فاز دوم این بیمارستان مطالبه به حق مردم است که امیدواریم هرچه سریعتر به همراه درمانگاه تامین اجتماعی به بهره برداری برسند تا نگران ارائه خدمات درمانی به این مردم غیور نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۸ دقیقه زمین لرزه ای به قدرت ۷.۳ دهم ریشتر در عمق پنج کیلومتری ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی را لرزاند که نسبت به بزرگی در کل ایران طی ۵۰ سال گذشته سابقه نداشت. در این زلزله ۱۰ شهرستان استان و یک هزار و ۹۳۰ روستا و جمعیتی حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر (بیش از ۱۰۰ هزار خانوار) را درگیر کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha