خراسان رضوی رتبه چهارم ثبت اطلاعات در سامانه رصد اشتغال کشور را کسب کرد

مشهد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:براساس اطلاعات به دست آمده، خراسان رضوی بعد از استانهای تهران، خوزستان و فارس رتبه چهارم ثبت اطلاعات در سامانه رصد اشتغال کشور را به دست آورد.

محمد امین بابایی روز یکشنبه و در حاشیه نشست قرارگاه اشتغال استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون اطلاعات چهار هزار و ۱۷۱ نفر در موضوع اشتغال در این سامانه به ثبت رسیده است و این در حالی است که فاصله این استان با استان فارس که در رتبه سوم قرار دارد فقط ۵۵۰ نفر است و امیدواریم تا پایان هفته  این جایگاه در اختیار خراسان رضوی قرار گیرد.

وی ادامه داد: خراسان رضوی همچنین از لحاظ صحت و پایش اطلاعات در این سامانه رتبه شانزدهم را با ۶۴.۵ درصد به دست آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: این پایش‌ها به سه صورت پیامکی، تلفنی و ارتباط و بازدید میدانی با خود فرد در واحد کارگاهی که نیرو در آنجا جذب شده  انجام و در نهایت به عنوان اشتغال سال در استان محاسبه می شود.

بابایی افزود:مهمترین تفاوت سامانه رصد با سایر سامانه های آماری، توجه به اشتعال ایجاد شده با پایش اطلاعات با کدملی و شماره موبایل فردی است که در واحد کارگاهی مشغول به کار شده است.

سامانه رصد ثبت اشتغال، طرحی فراگیر برای استخدام و جذب نیروهای متخصص بر اساس شناسایی توانایی ها، مهارت ها و همین طور علاقه مندی کارجویان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha