۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84927480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر مطهر جانباز شهید دفاع مقدس در کرج تشییع شد

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبر: 84927480
پیکر مطهر جانباز شهید دفاع مقدس در کرج تشییع شد

کرج - ایرنا - پیکر مطهر جانباز ۷۵ درصد دوران دفاع مقدس شهید مصطفی بابایی روز یکشنبه از مسجد جامع فاز چهار مهرشهر کرج تا گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج با حضور امت حزب الله و همرزمانش با شکوه خاصی تشییع شد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم قدرشناس و شهید پرور کرج در آیین تشییع این جانباز شهید با آرمان های والای امام راحل (ره) و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

در این آیین، پیکر پاک جانباز شهید مصطفی بابایی پس از تشییع در جوار همرزمان شهیدش در گلزار امامزاده محمد(ع) کرج به خاک سپرده شد. 

پیکر مطهر جانباز شهید دفاع مقدس در کرج تشییع شد

جانباز ۷۵ درصد «مصطفی بابایی» پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی شامگاه جمعه هفته گذشته  پس از تحمل بیش از ۳۵ سال آلام ناشی از جانبازی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران شربت شهادت نوشید.

شهید بابایی که از فرماندهان گردان حضرت علی اکبر (ع) لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) بود، در عملیات های کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ و در ۲۵ دیماه ۱۳۶۶ در عملیات بیت المقدس ۲ بار به مقام جانبازی نایل آمد به طوریکه ده ها ترکش در بدن این شهید یادگاری از دوران رشادت هایش در جبهه های حق

علیه باطل بود.

مراسم سوم و هفتم این شهید بزرگوار روز سه شنبه ۱۰آبان از ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ در هیات انصار الامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر بلوار سرداران برگزارمی شود.

مردم استان البرز در دوران دفاع مقدس پنج هزارو ۲۵۰ شهید والامقام تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha