۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 84927381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار امیدآفرین، باید اولویت مهم رسانه‌های گلستان باشد

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: گسترش ناامیدی سودی برای جامعه نخواهد داشت و پیشرفت و شکوفایی در جامعه‌ سراسر ناامید شکل نمی‌گیرد و در این شرایط انتشار اخبار امیدآفرین، باید هدف و اولویت مهم رسانه‌های استان باشد.

علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در دیدار با غلامرضا رجایی سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان از رسانه‌های استان خواست در انعکاس و انتشار اخبار صحیح و قابل استناد بکوشند.

وی بیان کرد: در شرایطی که معاندین تلاش می‌کنند باورها و اعتقادات مردم را دچار خدشه کنند، تقویت امید و نشاط در جامعه بسیار ضروری و اثرگذار است.

استاندار گلستان گفت: رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی با هر بهانه‌ای سعی می‌کنند بذر ناامیدی را در جامعه به خصوص نسل جوان بکارند که ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی حاکمیت و دولت باید با انتشار اخبار شفاف و درست این توطئه‌ها را نقش بر آب کند.

زنگنه تاکید کرد: روایت درست، به موقع و دست اول در تولید محتوا بسیار مهم است چراکه دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم‌ خود به دنبال خراب کردن ذهن افراد جامعه از طریق تصویرسازی نادرست و روایت مجهول هستند.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و جنگ نرم به واسطه فعالیت پیدا و پنهان دشمن در فضای مجازی است و آن‌ها می‌خواهند از این طریق آگاهی و شناخت جامعه از انقلاب اسلامی را تغییر دهند.

اخبار امیدآفرین، باید اولویت مهم رسانه‌های گلستان باشد

استاندار گلستان گفت: اهمیت نقش رسانه در طرح مشکلات مردم اهمیت فراوان دارد و گاهی رسانه‌ای از بطن جامعه مواردی را طرح می‌کند یا راهکاری ارائه می‌دهد که از دید مسوولان خارج است و این اقدام رسانه‌ها مصداق بارز مطالبه‌گری برای ارائه خدمات بهتر و صادقانه به مردم است.

سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان هم در این دیدار از آمادگی ایرنا برای انعکاس خدمات دولت در بخش های مختلف خبر داد و گفت: در شرایطی که دشمن با ابزار رسانه به دنبال ابهام‌آفرینی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مردم به خصوص نسل جوان است باید با تسلط بر رسانه با آنان مقابله کرد.

غلامرضا رجایی اظهار داشت: برخورداری رسانه ها از اطلاعات روز، سرعت در انتشار خبرها برای مقابله با شایعه پراکنی دشمنان و آگاه سازی نسل جوان از جمله اقدامات موثر برای جریان سازی رسانه ای استکبار است که ایرنا گلستان برای انجام آمادگی کامل دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha