۸ آبان ۱۴۰۱، ۳:۵۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84927176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیراندازی شهرک‌نشینان صهیونیست به سوی فلسطینیان در الخلیل

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، شهرک‌نشینان صهیونیست در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به سمت منازل مسکونی شهروندان فلسطینی تیراندازی کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، شهرک نشینان «کریات أربع» به منازل مسکونی فلسطینیان در اطراف این شهرک آتش گشودند.

بر اساس این گزارش، به دنبال عملیات استشهادی مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین کریات أربع، شهرک نشینان به صورت گسترده‌ای در محله‌های فلسطینی حضور دارند.

در جریان عملیات استشهادی «محمد کمال الجعبری» مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین «کریات أربع» در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری، یک صهیونیست کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

در جنوب نابلس نیز شماری از شهرک نشینان با سنگ به خودروهای شهروندان فلسطینی در حوالی میدان «سلمان فارسی» و جاده بین حواره و قلقیلیه حمله و به خودروهای آنها آسیب وارد کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha