۷ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۵۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84927102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری سبزوار اختصاص یافت

سبزوار- ایرنا- رییس و سخنگوی شورای اسلامی سبزوار گفت: یکی از چالش‌های مدیریت شهری سبزوار فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی است که برای جبران این وضعیت ۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امین الله مظلوم شامگاه شنبه در نشست شورای شهر سبزوار افزود: بخش عمده هزینه خرید اتوبوس توسط وزارت کشور پرداخت می شود و شهرداری سبزوار نیز ۳۱۰ میلیارد ریال به این منظور تخصیص داده است.

وی افزود: یک خودرو بزرگ آتش نشانی نیز که قابلیت نصب نردبان هیدرولیک را دارد، برای تقویت ناوگان آتش نشانی شهر سبزوار تامین شده است.

مظلوم با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام از اولویت های این دوره شورای اسلامی و شهرداری است، گفت: پیگیری طرح ارگ امیریه سبزوار، محلات هشت و ۹ توحیدشهر، تکمیل بزرگراه غدیر، احداث میدان پرستار، مرمت پارک شهدای گمنام، بازگشایی کال عیدگاه، ساماندهی کمربند جنوبی شهر و نصب دوربین های نظارتی انجام می شود.

رییس شورای اسلامی سبزوار با اشاره به رویکرد شورای شهر و شهرداری به امر گردشگری نیز گفت: مرمت و احیای "مصلای تاریخی سبزوار"، از بناهای عهد سربداران، به شهرداری این شهر سپرده شده و مرمت بازار سرپوش نیز با همیاری میراث فرهنگی، هیات امنای بازار و شهرداری پیگیری می شود.

دشمن ایجاد جنگ داخلی را دنبال می‌کند

رییس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: بروز جنگ داخلی از اهداف دشمن در ایجاد آشوب های اخیر بود که با روشن شدن اهداف واقعی دشمن، اکنون صف معترضان از اغتشاشگران جدا شده است.

مظلوم افزود: دشمنان ملت ایران این بار در فتنه ای جدید با بهره وری از فضای مجازی و رسانه ای با وارونه جلوه دادن حقایق و برجسته کردن مشکلات اقتصادی کشور که عامل عمده آن تحریم های ظالمانه خود آنهاست، تلاش داشتند کشور را درگیر جنگ داخلی کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا دشمن عناصر تعلیم دیده خود را روانه میدان کرد که نیروهای امنیتی را وادار به خشونت کنند اما نیروهای امنیتی جان خود را به خطر می اندازند تا دشمن به اهداف شوم خود، که تحریک اختلافات قومی و مذهبی در کشور است، نرسد.

شهر ۲۴۷ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha