۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84927048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نخستین باخت پاتر مقابل شاگردان سابق/ رستگاری تاتنهام با یک کامبک‌ تماشایی

تهران- ایرنا- چلسی با هدایت گراهام پاتر مقابل برایتون شکست تلخی را تجربه کرد و تاتنهام بازی ۲ بر صفر باخته مقابل بورن‌موث را با یک پیروزی شیرین عوض کرد.

به گزارش ایرنا، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری پنج دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد که در مهمترین بازی‌ها چلسی شکست خورد و تاتنهام به برتری دست یافت.

گراهام پاتر، سرمربی تیم فوتبال چلسی که تا چند هفته‌ قبل هدایت برایتون را به عهده داشت به ورزشگاه آمکس آمد تا مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. او در نهایت اولین باخت خو با شیرهای لندن را تجربه کرد و با نتیجه‌ چهار بر یک مغلوب شد. لئاندرو تروسارد(۵)، روبن لوفتوس چک(۱۴گل به خودی)، تره‌ووه چالوبا(۴۲گل به خودی)، پاسکال گروس(۹۲) برای برایتون موفق به گلزنی شدند و تنها گل آبی‌های لندن به وسیله‌ کای هاورتز در دقیقه ۴۸ زده شد.

برایتون با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت. چلسی هم با ۲۱ امتیاز در رده‌ی پنجم ایستاد.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده تاتنهام موفق شده در جدالی دراماتیک بازی ۲ بر صفر باخته مقابل میزبانش بورن‌موث را با حساب سه بر ۲ ببرد و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد. کیفر مور، ستاره ولزی تیم بورن‌موث ابتدا ۲ بار در دقایق ۲۲ و ۴۹ برای میزبان گلزنی کرد اما شاگردان کونته به وسیله‌ رایان سسنیون(۵۷)، بن دیویس(۷۳) و رودریگو بنتانکور(۹۲) موفق شدند به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند. بورن‌موث با ۱۳ امتیاز تیم چهاردهم جدول است.

نیوکاسل در ادامه روزهای درخشانش با نتیجه چهار بر صفر از سد استوویلا گذشت تا با ۲۴ امتیاز رتبه‌ چهارم را به خود اختصاص دهد. ویلا هم با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.

نتایج دیگر دیدارها بدین ترتیب است:

برنت‌فورد ۱-۱ وولورهمپتون

کریستال‌پالاس ۱-۰ ساوتهمپتون

ثبت نخستین باخت پاتر مقابل شاگردان سابق/ رستگاری تاتنهام با یک کامبک‌ تماشایی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha