۷۵ درصد مطالبات دامداران استان سمنان در زمینه خرید تضمینی دام پرداخت شد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ۷۵ درصد مطالبات دامداران استان در زمینه خرید تضمینی دام‌ تا امروز پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان افزود: ۷۵ درصد پرداخت مطالبات مربوط به دامدارانی است که دام خود را در اختیار امور پشتیبانی دام استان قرار دادند.

وی اظهار داشت: براساس پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه تامین نهاده‌های دامی به صورت امانی برای دامداران با توجه به فرارسیدن فصل سرما و خرید دام ترکیبی در استان در حاشیه حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان سمنان محقق شد.

به گفته وی، تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز بازار استان سمنان به صورت ویژه در دستور کار باشد تا مردم استان هیچگونه دغدغه‌ای برای تامین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.

استاندار سمنان تاکید کرد: نظارت بر مجموعه نانوایی‌های سراسر استان به منظور ارتقاء کیفیت نان به صورت مستمر در دستور کار باشد.

وی اظهار داشت: بازرسی ها و نظارت به موقع و مستمر از بازار استان سمنان برای ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین پیشگیری از تخلفات احتمالی همچون گذشته با قدرت ادامه یابد.

عرضه گوشت و تخم‌مرغ در استان سمنان کمتر از میانگین قیمت کشوری در دستور کار باشد 

استاندار سمنان گفت: عرضه گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز پایین‌تر از میانگین قیمت کشوری در دستور کمیته ستاد تنظیم بازار استان باشد.

هاشمی افزود: گوشت مرغ، گوشت‌قرمز و تخم‌مرغ  در استان باید از میانگین قیمت این کالاها در کشور پایین تر باشد و کمیته ای مخصوص تحقق این مهم ذیل ستاد تنظیم بازار استان تشکیل خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار سمنان پیشتر با اشاره به تامین روزانه بیش از ۱۰۰ تن گوشت مرغ و پروتئین استان‌های هم جوار در این استان گفت: نیازهای این استان ها در سمنان تامین می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha