واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان مشهد ۲ ساله ساخته می‌شود

مشهد-ایرنا- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن در بازدید از وضعیت پیشرفت اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان مشهد گفت: واحدهای مسکونی این طرح در قالب یک برنامه ۲ ساله ساخته و به متقاضیان واگذار می شود.

هادی عباسی عصر شنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیشرفت اجرایی عملیات ساخت واحدهای مسکونی این طرح در فاز سوم شهرک مهرگان حدود ۱۵ درصد است.

وی ادامه داد: قرار است ۲ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی به صورت ویلایی یا ۲ واحدی در زمین هایی با قطعات ۲۰۰ متر مربع در شهرک مهرگان مشهد ساخته شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت: عملیات اجرایی واحدهای مسکونی مزبور در مهرگان توسط انبوه سازان در حال ساخت است و هم اکنون میزان پیشرفت اجرایی واحدها از مرحله پی کَنی تا استقرار اسکلت است.

عباسی افزود: همزمان با ساخت واحدهای مسکونی در شهرک مهرگان، آماده سازی معابر این منطقه نیز در حال انجام است.

سهم خراسان رضوی از طرح ملی نهضت ملی مسکن ۴۰۰ هزار واحد طی یک برنامه چهار ساله است که ۱۰ درصد کل کشور است و از این تعداد، تامین زمین ۲۳۰ هزار واحد از محل اراضی دولتی و تفاهمنامه ها با نهادهای مختلف، ۱۰۰ هزار واحد در بخش روستایی و ۷۰ هزار واحد از محل خود مالکی و بازآفرینی انجام می شود.

قرار است طرح نهضت ملی مسکن در مشهد در ۲ سایت مهرگان و منطقه ۲۸۰ هکتاری سیدی ساخته شود که در سایت نخست ۲ هزار و ۴۳۰ واحد و در سایت دوم ۳۰ هزار واحد ساخته می شود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha