۸ آبان ۱۴۰۱، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84926826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجلس باید با دولت همراهی کند/با استیضاح مخالفم

شهر ری - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری مجلس با دولت برای حل مشکلات مردم با استیضاح وزیر صمت مخالفت کرد.

سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران ، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، درخصوص استیضاح وزیر صمت اظهار داشت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته باید با دولت مردمی باشند و دولت را برای دستیابی به نتایج خوب و خدمت به مردم شریف ایران همراهی کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالف استیضاح وزیر صمت دولت سیزدهم است، گفت : فاطمی امین باید در خصوص واگذاری سهام دو کارخانه بزرگ خودروسازی کشور تصمیمات جدی تری بگیرد و تمهیدات لازم را برای انتقال سهام این دو کارخانه به مردم بیاندیشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و لزوم همدلی و اخوت در برابر بیگانگان، استیضاح وزیر صمت در مقطع کنونی اقدام درستی نیست.

یزدی خواه گفت : روز یکشنبه فراکسیون انقلاب با حضور وزیر صمت،مسائل و مشکلات این وزارتخانه را برای دستیابی به راهکاری جهت ارتقای فعالیتهای این وزارتخانه بررسی خواهد کرد. 

بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در اجرای ماده ۲۲۳ آئین نامه داخلی، در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha