۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84926665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید امنیت پاسدار امیر کمندی در نسیم شهر تشییع شد

بهارستان - ایرنا - پیکر پاک شهید امنیت پاسدار امیر کمندی با حضور مردم شهید پرور نسیم شهر تشییع و در گلزار شهدای امامزاده حسن این شهر آرام گرفت.

به گزارش ایرنا ، مراسم تشییع باشکوه شهد امنیت با حضور پرشور مردم شهید پرور نسیم شهر، فرماندهان سپاه و نیروی مقاومت بسیج ، مسئولان شهری و همرزمان این شهید برگزار و پیکر این شهید در آستان مقدس امامزاده حسن نسیم شهر به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری ظهر در آیین تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت«امیرکمندی»، با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور حاصل خون شهدا و ایثارگری ملت بزرگ ایران است که در طول بیش از چهار دهه در برابر تهاجم دشمنان زخم خورده این نظام‌ایستادگی کردند و این بار نیز به فضل خدا و بصیرت ملت آگاه و ولایتمدار کشور توطعه فتنه گران نیز خنثی می‌شود.

وی با اشاره به حضور گسترده و با شکوه مردم انقلابی در آیین تشییع پیکر شهدای اخیر و شهدای حادثه تروریستی شیراز، پیام این حضور را پاسخی قاطع و روشن برای پایان ناامنی فتنه گران برشمرد و تصریح کرد: ملت انقلابی و فهیم ایران در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی با حضور می‌دانی و حماسی خود در حوادث گوناگون در مقابل دشمنان قسم خورده این نظام‌ایستاده‌اند و این همان تشخیص راه حق از باطل است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: امروز دشمنان این ملت با استفاده از ابزارهای مختلف آینده‌ی نوجوانان و جوانان این ملت را هدف قرارداده‌اند و با توجه به در پیش بودن حماسه یوم الله ۱۳ آبان، از دانش‌آموزان بصیر و آگاه می‌خواهم تا با حضور خود در راهپیمایی این روز، ‌ایستادگی خود را در برابر یاوه گویی‌های دشمنان به رخ بکشند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه‌السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد تأکید کرد: راه این ملت با خط سرخ شهادت پیوند خورده است و امروز حضور حماسی و با شکوه مردم در بدرقه پیکر شهدا تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا است.

بر اساس این گزارش آئین تشییع پیکر شهید امیر کمندی پاسدار ساکن نسیم‌شهر بهارستان که به‌دست اشرار و آشوبگران در تهران به شهادت رسیده بود صبح امروز از میدان ۷ تیر نسیم‌شهر به‌سمت امامزاده حسن(ع) برگزار شد.

پیکر این شهید والامقام با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و امنیتی، خانواده‌های معظم شهدا و خیل عظیم مردم بهارستان برگزار و در جوار امامزاده حسن(ع) نسیم‌شهر به خاک سپرده شد.

سرهنگ دوم پاسدار امیر کمندی، یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه گذشته در حین مقابله با اغتشاش‌گران در خیابان ستارخان، توسط یکی از مخلان نظم و امنیت بر اثر اصابت نارنجک دستی از ناحیه سر مجروح شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین مراسم تشییع پیکر این پاسدار شهید روز جمعه ۶ آبان ماه، پس از نماز جمعه تهران، از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر پاسدارشهید مدافع امنیت«امیر کمندی» عصر پنجشنبه در معراج شهدای تهران و با حضور خانواده شهید و جمعی از همرزمانش برگزار شد.

پیکر شهید امنیت پاسدار امیر کمندی در نسیم شهر تشییع شد

سرهنگ سهیل رستمیان فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در این مراسم  با اشاره به شهادت یک پاسدار در درگیری با اغتشاشگران اظهار کرد: پاسدار شهید «امیر کمندی» از پاسداران نیروی زمینی سپاه و ساکن نسیم‌شهر شهرستان بهارستان بود که چهارشنبه شب در دفاع از امنیت، توسط اغتشاش‌گران در تهران به شهادت رسید.

سرهنگ دوم پاسدار شهید امیر کمندی متولد سال ۱۳۷۰ و دارای دو فرزند ( یک پسر یک ساله و یک دختر سه ساله) است که در دفاع از جان و مال و ناموس مردم جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدای انقلاب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha