حضور اهالی ورزش فارس در تشییع پیکر شهیدان شاهچراغ(ع) +فیلم

شیراز-ایرنا- جامعه ورزش و جوانان فارس با حضور یکپارچه در مراسم تشییع شهدای گلگون کفن ، حادثه ناجوانمردانه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جامعه ورزش و جوانان فارس به مانند همیشه در این مراسم حضور گسترده داشته و همگام با مردم به عزاداری پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس روز شنبه دراین مراسم ضمن گفتن تسلیت به  مردم شریف شیرازو مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: اقدام منزجرانه تروریستی که موجب شد شماری از هموطنان عزیز و مظلوم ما در مکان  مقدس و امن شاه چراغ (ع) به شهادت برسند و عده ای هم مجروح شوند را محکوم می کنیم.

دفاع از آرمان های انقلاب  

دکتر حیدر صفر پور ادامه داد: جامعه ورزش همیشه دوشادوش مردم عزیزمان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته و در عرصه های مختلف که افتخار این ملت بوده نمایان کرده است.

وی اضافه کرد: امروز همگام با همه مردم شریف شیراز در مراسم با شکوه تشییع جنازه شهدای این اقدام تروریستی این پیام را به همه جهانیان مخابره می کنیم که ایران ما همیشه مقتدر و سرافزار ایستاده و خواهد بود.

لکه ننگ بر پیکر استکبار جهانی  

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان فارس هم به خبرنگار  ایرنا گفت: به خاک و خون کشیدن شماری از هموطنان عزیز در حرم مطهر شاهچراغ به عنوان لکه ننگی همیشه بر پیکر استکبارجهانی و حامیان تروریست خواهد ماند.

ایوب حسنی افزود: این اقدام وحشیانه که منجر به شهادت شماری از نمازگزاران و کودکان شد در هیچ قاموسی نمی گنجد و آنها باید بدانند که ملت ایران همیشه استوار و محکم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

رییس ورزش و جوانان شهرستان شیراز هم به خبرنگار  ایرنا گفت:  عمل وحشیانه تروریست ها  را محکوم می کنیم و وظیفه خود دانستیم در این مراسم نیز شرکت کنیم.

حضور گسترده اهالی ورزش فارس در تشییع پیکر شهیدان شاهچراغ(ع) +فیلم
حضور جامعه ورزش و جوانان در مراسم تشییع حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز  

کودکان معصوم 

رحیم خدا جو ادامه داد: قطعا این حرکت ناجوانمردانه بدون پاسخ نخواهد ماند و انتقام خون شهدا که در بین آنها کودکان معصوم هستند گرفته خواهد شد.

 به گزارش ایرنا غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، افراد بیگناه را به رگبار بست.

 این عملیات تروریستی در مجموع ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح و مصدوم از زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در پی داشت.
 ۱۴ نفر مجروحان این عملیات تروریستی، هم اینک در بیمارستان های شیراز در حال درمان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha