۱۰۰ میلیارد ریال به بازسازی فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران اختصاص یافت

گچساران- ایرنا- رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال امسال به بازسازی لوله های فاضلاب و ساختمان بیمارستان شهید رجایی گچساران اختصاص داده شد.

سید طاهر حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر پوسیدگی لوله های فاضلاب بیمارستان 140 تختخوابی شهید رجایی  در چند سال گذشته شاهد تجمع پسماندهای فاضلاب در طبقه زیرین این بیمارستان بودیم.

وی بیان کرد: با تلاش  و پیگیری مسئولان و نماینده مردم  شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  مشکل فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران در حال برطرف شدن و بازسازی لوله های فاضلاب و ساختمان بیمارستان در حال انجام است.

 ۱۰۰ میلیارد به بازسازی فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران اختصاص یافت

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۶۰ درصد اعلام و ابراز کرد: تا دو ماه آینده این طرح بهداشتی  به بهره برداری خواهد رسید و اتصالات فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران به فاضلاب شهر متصل خواهد شد.

حسینی  ادامه داد: طی ۲۰ سال گذشته فاضلاب بیمارستان در طبقه زیرین آن جمع آوری می شد که موجب مشکلاتی شده بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی از قدمت بالایی برخوردار است گفت: این بیمارستان به نوعی در مرکز گچساران قرار دارد و از دیر باز خدمات درمانی مختلفی را به مردم ارائه داده است.

 ۱۰۰ میلیارد به بازسازی فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران اختصاص یافت


حسینی اظهار داشت: در آینده نزدیک نیز مقاوم سازی این بیمارستان قدیمی  در این شهرستان آغاز خواهد شد.

طی سال های گذشته لوله های مسیر خروجی فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران،فرسوده و  دچار آسیب جدی شده بودند و فاضلاب بیمارستان به جای انتقال به "چاه سپتیک "جهت تصفیه و انتقال به مسیر اصلی فاضلاب ، به طبقه زیرین بیمارستان(راهروی تاسیسات) ریخته می شد که این موضوع  عواقب جبران ناپذیری همچون تخریب ساختمان و تاثیر منفی بر بیماران بخش های ICU  و CCU (با توجه به عفونی بودن فاضلاب و نزدیک بودن طبقه زیر زمین به این دو بخش بیمارستان) داشته بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha