فاطمی‌امین می‌تواند مجددا رای اعتماد وکلای ملت را کسب کند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در مورد طرح استیضاح وزیر صمت گفت:اگر فاطمی امین برنامه های مطلوبی برای وزرات صمت داشته باشد و بتواند رضایتمندی نمایندگان را جلب کند می تواند مجددا رای اعتماد نمایندگان را کسب کند. 

قدرت الله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد طرح استیضاح وزیر صمت گفت: نمایندگان برنامه ها و عملکرد  وزیر صمت را به صورت عمیق بررسی می‌کنند اگر فاطمی امین برنامه های مطلوبی برای وزرات صمت داشته باشد و بتواند رضایت نمایندگان را جلب کند، خواهد توانست مجددا رای اعتماد وکلای ملت را جلب کند. 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تشریح عملکرد و ارائه برنامه فاطمی امین در جلسه بررسی استیضاح را مهم ارزیابی کرد و  بیان داشت: وزرات صنعت، معدن و تجارت  از تجمیع چند وزراتخانه  تشکیل شده و نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارد اگر برنامه های فاطمی امین برای حل مشکلات حوزه صنعت مطلوب باشد می‌تواند نظر نمایندگان را جلب کند.

نماینده مردم اردل و فارسان با بیان اینکه وزرات صمت نقش مهمی در کنترل تورم و اشتغال زایی در کشور دارد بیان داشت:با بررسی سطحی برنامه های وزیر صمت نمی توان تصمیم مطلوبی در مورد استیضاح اتخاذ کرد  اما تاکید می کنم که تشریح برنامه های وزیر صمت برای صنعت خودرو در جلسه استیضاح مهم است و در آرای نمایندگان نقش موثری دارد.

به گزارش ایرنا، هیات رئیسه مجلس چهارشنبه ۲۷ مهر اعلام کرد، با توجه به اینکه استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۱۰ مهرماه به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی دولت و مجلس روز سه شنبه ۱۰ آبان برگزار می شود.پیش از این قرار بود استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی یکشنبه، ۸ آبان ماه برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha