برنامه‌ها و سیاست‌های فاطمی‌امین منجر به رفع تبعیض‌های تجاری و توسعه شفافیت شد

تهران- ایرنا- دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: این اتحادیه از برنامه‌ها و سیاست‌های مدیریت کلان وزارت صمت در رفع تبعیض‌های تجاری و توسعه شفافیت که با مقاومت‌هایی روبه‌رو خواهد بود، حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، «سعید جلالی قدیری» در نامه‌ای به «سید رضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت که رونوشت آن به رییس مجلس شورای اسلامی نیز ارسال شده، افزود: اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران همچنین بر همکاری و نظارت تشکل‌های بخش خصوصی در چگونگی اجرایی کردن برنامه‌های مزبور تاکید داشته و امید دارد مجلس با توجه نسبت به لزوم تغییر راهبردها و سیاست‌ها، مسائل کلان و ملی را بر مطالبات منطقه‌ای و گاها سلیقه‌ای ارجح کند.

وی با اشاره به چارت جدید سازمان وزارت صمت، افزود: به‌طور قطع تغییر ساختار و رویکرد نسبت به وظیفه ذاتی دستگاه‌ها مطلبی است که مستلزم کسب تجربه در وفق با شرایط جدید بوده و نیاز به زمان دارد.

جلالی قدیری ادامه‌داد: در طول زمانِ تغییر شرایط، مخالفان تغییر  سیاست‌های موجود سعی در بازگشت به شریط بوروکراسی قبلی را خواهند داشت که مقاومت در برابر این شرایط نیازمند تمرکز، تلاش، کار بیشتر و تدابیر موثر در راهبردها خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: این اتحادیه ضمن حمایت از ایجاد تغییرات ساختاری در راهبردهای وزارت صمت و سیاست‌های جدید این وزارتخانه، بر استفاده از نظرات تخصصی تشکل‌های بخش خصوصی با هدف تغییر در تاکتیک‌ها در صورت ایجاد اشکال در راهبردها تاکید دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha