۷ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبر: 84926270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محفل بین‌المللی انس با قرآن در پاکستان با حضور قاری ایرانی

تهران- ایرنا - مراسم معنوی و نورانی محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی از ۶ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران به اهتمام خانه فرهنگ ایران در شهر «پیشاور» پاکستان برگزار شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، گردهمایی بین المللی محفل انس با قرآن به همت خانه فرهنگ ایران در پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان با حضور قاریانی از کشورهای مختلف از جمله استاد علیرضا رضایی قاری بین المللی کشورمان منعقد گردید.

در این محفل وحدت آفرین استاد رضایی قاری بین المللی حرم امام رضا (ع) در کنار قاریانی از عراق، بنگلادش، افغانستان، مصر و فیلیپین در در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) در محل نمایندگی فرهنگی ایران حضور یافتند.

«حمیدرضا قمی» سرکنسول ایران و «مهران اسکندریان» رئیس خانه فرهنگ کشورمان در شهر پیشاور از قاریان شرکت کننده در این محفل به ویژه قاری ایرانی استقبال کردند.

این مراسم با حضور تعداد زیادی از علمای مذاهب اسلامی، علاقه مندان به فرهنگ قرآنی از شهرهای مختلف پاکستان برگزار و با عطر معنوی و صوت دلنشین قرائت استاد علیرضا رضایی قاری بین المللی کشورمان معطر شد.

در پایان برنامه، اسکندریان رییس خانه فرهنگ ایران و علامه عابدحسین شاکری معاون حوزه علمیه شهید عارف حسین الحسینی در سخنرانی های جداگانه خود با تاکید بر آیات قرآنی وَاعتَصِمو بحَبل اللهِ جَمیعاً وَلاتَفَرقُوا و اِنَمَا الموُمِنونَ اخوَه و... مبنی بر وحدت مسلمانان اظهار داشتند: برگزاری چنین محافل قرآنی گامی مهم درجهت اتحاد و همدلی شیعه و سنی بوده و قرآن کریم محور اصلی وحدت بین المسلمین می باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha