۷ آبان ۱۴۰۱، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 84926248
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۶۴ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان احیا شد

۷ آبان ۱۴۰۱، ۸:۳۳
کد خبر: 84926248
۶۴ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان احیا شد

زاهدان- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۶۴ واحد تولیدی طی هفت ماهه امسال از طریق مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ایرج حسن پور در کارگروه رفع موانع تولید اظهارداشت: از طریق اعطای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در هفت ماهه سالجاری به میزان ۳۴۸ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری انجام شده است.

وی بیان کرد: از طریق مصوبات کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید سیستان و بلوچستان از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد ۶۴ واحد تولیدی در بخش‌های صنعت،معدن و تجارت ، کشاورزی و میراث فرهنگی احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: احیای واحدهای تولیدی در این مدت موجب تثبیت اشتغال برای ۲ هزار و ۲۲۰ نفر شده است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلسات کارشناسی و اصلی تسهیل و رفع موانع تولید به صورت زمان بندی شده و مستمر در راستای حمایت از بخش تولید استان برگزار می‌شود.

حسن پور بیان کرد: درخواست و مشکلات هفت واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان نیز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مورد بررسی قرار گرفت که امیداوریم این تعداد واحد تولدی نیر به چرخه تولید بازگردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha