معاون استاندار قم: خدمت صادقانه به مردم باید در جامعه نهادینه شود

قم - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلاتشان باید در جامعه نهادینه شود و آنان حق دارند بهترین خدمت را از دستگاههای اداری با بهترین صورت ممکن دریافت کنند.

به گزارش جمعه شب ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی قریشی دربازدید از میزخدمت اداره کل تامین اجتماعی قم در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان افزود: برپایی میزهای خدمت برای پاسخگویی و حل مشکل، رضایتمندی گسترده مردمی را در پی خواهد داشت.

وی با تقدیر از اقدامات اداره کل تامین اجتماعی استان در ارائه خدمات بصورت غیرحضوری به مردم، خواستار گسترش آن شد و گفت: گسترش خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی قم نمونه ای از خدمت جهادی مدیران و خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم است و می تواند الگوی مناسبی برای سایر سازمانها و ادارات باشد.

وی افزود: تامین اجتماعی قم با زیر پوشش داشتن بیش از ۶۳ درصد جمعیت استان توانسته گام های خوبی در خدمت به مردم و قشر کم برخوردار بردارد.

قریشی برپایی میز خدمت جهادی اداره کل تامین اجتماعی قم در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان را فرصتی مناسب برای دیدارهای چهره به چهره مدیران این دستگاه خدمت رسان با مردم و همچنین پاسخ به سئوالات آنان و ارائه مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان دانست.

به گزارش ایرنا ، نمایشگاه توانمندی‌های بانوان قم  با حضور ۲۵۰ تولیدکننده، از روز سوم آبان‌ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های این استان برپا شد و تا امروز جمعه ادامه یافت.

در این نمایشگاه، بانوان در حوزه‌هایی از جمله دانش‌بنیان، محصولات غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک، لوازم‌آرایشی و بهداشتی محصولات خود را عرضه کردند.

همچنین در این نمایشگاه دستگاه‌هایی که خدماتی در حوزه اشتغال برای بانوان دارند از جمله بیمه و مالیات حضور پیدا کردند و بانوان با روند این مسایل آشنا شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha