شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حماسه‌ حضور مردم بصیر و ولایی ایران تشکر کرد

اراک - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای با تاکید بر اینکه روز جمعه ششم آبان ۱۴۰۱ رخداد عظیم دیگری در سراسر این مرز و بوم الهی رقم خورد، " از تمامی خالقان حماسۀ جوشانِ عشق و ارادت به اسلام ، قرآن و ولایت تقدیر و تشکر کرد".

در این بیانیه که روز جمعه نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا استان مرکزی قرار گرفت ، آمده است: حماسه‌ حضور و خروش خود جوش مردم بصیر و ولایی ایران عزیز در محکومیت اغتشاشات و آشوب‌های اخیر و هتک حرمت حرم نورانی احمد ابن موسی (ع ) و شهادت مظلومانه جمعی از زائران این بارگاه قدسی پاسخی قاطع به طراحان و برنامه ریزان فتنه اخیر و مزدوران داخلی آنان بود.

در این بیانیه خاطرنشان شده‌است: ملت داغـدار ایران اسلامی با نمایش خیره کننده وحـدت و غیـرت و عـزّت' خود، در اجتماعی شکوهمند؛ ضمن تجدید میثاقی مجدد با امـامیـن انقـلاب اســلامـی به شهدای گلگون کفن؛ ادای احترام کرده و انزجار عمیق و برائت از اقدامات جنایتکارانه و اسائۀ ادب و هتک حرمت به ساحت مقدسات، مشاهد شریفه و اماکن مقدسه را متبلور ساختند.

در این بیانیه افزوده شده‌است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی این همه شور و شعور و لحظه شناسی، هوشمندی و بصیرت مردم همیشه در صحنه و انقلابی را پاس داشته و از تمامی خالقان این حماسۀ جوشانِ عشق و ارادت به اسلام و قرآن و ولایت تقدیر و تشکر می‌کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha