۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84925968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقامه نماز جمعه ۵۰ هزار نفری در مسجد الاقصی و شعار علیه صهیونیست‌ها

 تهران-ایرنا- بیش از ۵۰ هزار فلسطینی در میان تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها امروز نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، خبرگزاری شهاب اعلام کرد که امروز بیش از ۵۰ هزار مسلمان فلسطینی از سراسر سرزمین‌های اشغالی به ویژه کرانه باختری و مناطق ۱۹۴۸ برای برپایی نماز جمعه و ابراز خشم خود از صهیونیست‌ها وارد بیت المقدس و مسجدالاقصی شدند.

منابع رسانه‌ای فلسطین اجتماع امروز نمازجمعه در مسجد الاقصی را بسیار باشکوه توصیف کردند.

نمازگزاران پس از اقامه نماز با تجمع ده‌ها هزار نفری و سردادن شعار علیه صهیونیست‌ها اقدام های جنایتکارانه اشغالگران در به شهادت رساندن فلسطینی ها در نابلس و هتک حرمت مکان های مقدس را محکوم کردند.

نمازگزاران فلسطینی همچنین مقاومت مبارزان فلسطین در کرانه باختری در مقابل صهیونیست‌ها را ستوده و عملیات‌های مقاومتی آنها را تبریک گفتند.

شیخ یوسف ابو سنینه خطیب مسجد الاقصی در خطبه‌های نماز جمعه خواستار حفاظت فلسطینی ها از مسجد الاقصی و دیگر اماکن مقدس فلسطین شد.

وی همچنین با محکوم کردن تجاوزات روزهای اخیر به فلسطینی ها در نابلس خواستار تشدید مقابله با صهیونیست‌ها شد.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز اعلام کرد که «رمزی سامی زَبَارَة» (۳۵ ساله) که یکی از مجروحان فلسطینی تیراندازی نظامیان صهیونیست در نزدیکی پست ایست و بازرسی نظامی حواره واقع در جنوب نابلس بود به دلیل شدت جراحت در بیمارستان به شهادت رسید.

منابع خبری بامداد امروز اعلام کرده بودند که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پست ایست و بازرسی نظامی حواره واقع در جنوب نابلس «عماد أبو رشید» (۴۷ ساله) را به ضرب گلوله به شهادت رساندند و ۲ نفر دیگر را زخمی کردند.

سه‌شنبه نیز در درگیری مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس، شش فلسطینی شهید و ۳۳ تن دیگر زخمی شده بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha