برتری استقلال مقابل هوادار در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و هوادار از هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پاس قوامین روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این بازی را «حسن اکرمی» با کمک‌های «سعید قاسمی» و « یوسف مغروری» بر عهده دارند.

استقلال چاره‌ای جز بردن حریف خود ندارد، آبی‌پوشان در شرایطی روبروی هوادار قرار گرفته‌اند که جدی‌ترین رقیب آنها در کورس صدرنشینی یعنی پرسپولیس دیروز موفق شد مس کرمان را در ورزشگاه آزادی با گل شیخ دیاباته شکست دهد و آبی‌پوشان برای اینکه فاصله‌شان همان دو امتیاز باقی بماند و افزایش پیدا نکند نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارند.

از طرف دیگر هوادار که در سه بازی گذشته روند خوبی را پشت سر گذاشته و از سه بازی هفته امتیاز را کسب کرد انگیزه‌ای زیادی را دارد تا آبی‌پوشان را متوفق کند

دقایق حساس:

دقیقه ۹: ارسلان مطهری که پس از مدت‌ها در ترکیب ثابت قرار گرفته در زمین هوادار صاحب توپ شد و پس از چند متر پیشروی توپ را به محمد محبی پاس داد و این بازیکن در زاویه بسته با شلیکی دیدنی توپ را به تور چسباند.

دقیقه ۲۰: استقلال روی ضد حمله فرصت خوبی پیدا کرد، مهدی قایدی با سرعت وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که محبی را روی دست خودش داشت، ترجیح داد ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند که شوت نه چندان محکم او به مرکز دروازه را میلاد فراهانی به راحتی مهار کرد.

ترکیب هوادار:

میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، عزت‌الله پورقاز، صائب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری و محمد چهارمحالی
سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha