نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: بنیاد علوی مناطق محروم را بیشتر دریابد

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: بنیاد علوی در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی، نگاه تنی یا ناتنی به مناطق ندارد اما باید شهرها و روستاهای دارای نیاز مبرم به کارهای عمرانی و جهادی را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید حسن عاملی روز جمعه در اختتامیه رویداد گنج بنیاد علوی در نگارخانه ختایی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اظهار کرد: مجموعه‌های منسوب به مقام معظم رهبری در حوزه‌های اقتصادی فعالیت‌های افتخارآفرین دارند و انتظار داریم بخش خصوصی و سرمایه گذاران نیز به تناسب خصوصیات، ویژگی‌ها و نیازهای محلی، در کارها و برنامه‌های عمرانی و توسعه ای سرمایه‌گذاری کنند.

وحید کمرروستا مشاور رییس بنیاد مستضعفان و عضو بنیاد علوی نیز در این آئین گفت: بزرگترین رسالت ما بسیجی‌ها و جهادی‌ها خدمت به مردم است و ظرف دو سال گذشته ۲۶ هزار مورد با گروه‌های جهادی همکاری داشته ایم.

وی افزود: باید با کار تخصصی در گوشه گوشه کشور مجاهدت کنیم تا منطقه‌ای محروم نداشته باشیم و دشمن در پی سست کردن اراده هاست اما ما از جنس مردم و برای مردم هستیم و همچنان خدمت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان به واسطه گروه‌های جهادی در همه جای کشور فعالیت دارد و منابع مالی ما دولتی و مصوب مجلس نیست و درآمد ما از فعالیت‌های اقتصادی تامین می‌شود و گسترش خدمات ما به گستره فعالیت گروه‌های جهادی بستگی دارد.

علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این رویداد گفت: اقدامات بنیاد علوی و مجموعه‌های تحت نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور عمده در حوزه‌های اشتغال، مسکن و ازدواج است و باید از طریق این مجموعه‌ها، همه دارای‌ها در جهت عزت و اعتلای جوانان بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: ارزش کارهای عمرانی و سازندگی بسیار بالاست و باید همه به سمت کار جهادی، مجاهدت و مراقبت از ارزش‌ها برگردیم تا در سایه کارهای ارزشمند بنیاد علوی و سایر نهادها، روز به روز شاهد بالندگی و توسعه کشور باشیم.

محمد امیر بزرگیان دبیر رویداد گنج بنیاد علوی ننیز در این برنامه گفت: از ۱۴۴ طرح محرومیت‌زدایی که از سوی گروه‌های جهادی استان اردبیل به دبیرخانه بنیاد ارایه شده بود، ۱۰۴ طرح پذیرفته شده بود و بعد از داوری نهایی، ۱۶ طرح مورد تایید داوران قرار گرفت و از ۱۰۴ طرح به صورت کلی و از ۱۶ طرح مصوب به صورت ویژه برای اجرا در مناطق مختلف استان اردبیل حمایت خواهیم کرد.

هشتمین رویداد "گنج" بنیاد علوی به منظور شناسایی و حمایت از طرح‌های محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی و معرفی آنها به دستگاه‌های دولتی در استان اردبیل روز گذشته آغاز شده بود.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha