اعلام انزجار مردم مراغه از جنایت داعش در شیراز

مراغه- ایرنا- مردم شهیدپرور و انقلابی مراغه در صف‌های به هم پیوسته و با مشت‌های گره‌کرده، انزجار خودشان از جنایت داعش در شاهچراغ شیراز را با سر دادن شعارهای ضدستکباری و راهپیمایی، اعلام کردند.

به گزارش ایرنا نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز جمعه در سخنرانی پایانی این آیین گفت: ما با شرکت‌ در این راهپیمایی ضداستکباری نفرت خودمان از جریانات منطقه که زیر سر صهیونیست‌ها و آمریکاست را اعلام می‌داریم و آمادگی خودمان برای تبعیت از منویات رهبری را فریاد می‌زنیم.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی به یکی دیگر از توطئه‌های استکبار در منطقه اشاره و اضافه کرد: ملت مسلمان ایران اجازه نخواهند داد تا مرزهای رسمی کشورهای منطقه دچار تغییر شود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به پشتوانه این ملت شهیدپرور از اقتدار لازم برای مقابله با هر توطئه‌ای برخوردار هستند.

وی با اشاره به آمادگی دفاعی و نظامی کشورمان به دشمنان و به ویژه صهیونست و آمریکا به عنوان دشمنان اصلی ایران اسلامی هشدار داد که این ملت در رابطه با ریشه‌ کنی اسراییل و حمایت از جریان مقاومت طبق فرموده رهبری ادامه خواهد داد.

وی با طرح این سئوال که «چرا اروپایی‌ها اقدام تروریستی در شاهچراغ را با ۲۴ ساعت تاخیر و به صورت دوپهلو محکوم کردند؟»، اضافه کرد: ما انزجار خودمان از مواضع خصمانه اروپا را اعلام می‌کنیم و با لبیک گفتن به خلف صالح امام راحل حضرت امام خامنه‌ای، اعلام می‌داریم که در هرکجا که لازم باشد، گوش به فرمان و آماده جانفشانی هستیم.

وی با اشاره به وقایع کردستان و سیستان و بلوچستان هم بیان کرد: دشمنان می‌خواهند دعوای شیعه و سنی در ایران راه بیاندازند در حالی که داعش نه سنی است و نه شیعی زیرا اهل سنت چهار مذهب رسمی دارد که داعشی جزو هیچیک از اینها نیست.

وی ادامه داد: جریان عبری، عربی و غربی دست به دست هم داده‌اند تا جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کنند اما همان رزمندگانی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی با نثار خون خود از خاک و ناموس خودشان دفاع کردند، همچنان آماده هستند تا از کیان اسلامی دفاع کنند. 

به گزارش ایرنا شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضداستکباری شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر منافق و مرگر بر تکفیری سردادند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری تجدید بیعت کردند.    

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha