۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84925853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر:با پشتیبانی ملت انتقامی سخت از قاتلان شهدای مدافع امنیت می‌گیریم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: به صراحت می‌گوییم با پشتیبانی این ملت، انتقامی سخت و پشیمان کننده از قاتلان شهدای مدافع امنیت خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز جمعه در آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" در شهرستان ملایر افزود: انتقام ما برای خون‌های پاک ریخته شده از اشرار و آشوبگران که اتاق فکر کثیف‌شان از واشنگتن تا لندن، برلین و پاریس، تا ریاض و تل‌آویو گسترده شده است، قطعی و پشیمان کننده است.

وی اظهار داشت: انتقام ما از اراذل و اوباش، اشرار، آشوب‌طلبان و جانیانی که دستشان به خون مردم تهران، اصفهان، شیراز و ملایر آلوده شده است، قاطع است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بار دیگر با شهادت مدافع امنیت شهید "علی نظری"، ملایر در هفت آسمان درخشید و خورشید شهادت و عزت در آسمان به نام ملایر طلوع کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه شهید نظری ما را دوباره روسفید کرد، بیان کرد: باور داریم که از هم اکنون شهید نظری مهمان سیدالشهدا(ع) است و ما و همه همرزمان این شهید سرافراز دیدند که چه حماسه‌ها آفرید.

وی ادامه داد: به خاطر داشتن علی و علی‌ها، در این چند هفته تمام کوچه‌ها و خیابان‌های شهر امن بود و این عزت ابدی بر مردم ملایر و ایران مبارک باد.

معاون استاندار همدان خانواده شهید نظری و دیگر خانواده‌های معظم شهدا را در این روزها چشم و چراغ ملت دانست و گفت: ملایر شهر وحدت، شهر هزار و ۱۰۰ شهیدسرافراز و شهر هزار فانوس است که همواره پشت سر ولایت ایستاده است.

اسماعیلی اظهار داشت: به رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنیم ملایر تا ابد پای حکومت و ولایت امیرالمومنین(ع)، پای کار تنها حکومت شیعه عالم و پای این پرچم و جمهوری اسلامی ایران که حرم و خیمه‌گاه حضرت سیدالشهدا(ع) است، می‌ماند.

فرماندار ملایر:با پشتیبانی ملت انتقامی سخت از قاتلان شهدای مدافع امنیت می‌گیریم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز نه فقط پدر شهید نظری بی‌پسر شد، بلکه همه مردم ملایری داغدار شدند.

حجت‌الاسلام "احد آزادیخواه" داغ شهید نظری، جوان رشید، غیور، مردمی، انقلابی و ولایت‌مدار ملایری را تلنگری از شرق تا غرب عالم دانست و بیان کرد: ما اثبات کردیم در هر شرایطی که دشمنان برای ملت ایران ایجاد کنند، از هدف‌مان کوتاه نمی‌آییم و پای ولایت ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به هوشیاری و تلاش شهید نظری در حدود ۴۰ شبانه‌روز برای ایجاد امنیت، افزود: شهید نظری برای بریدن دست جنایتکاران شهید شد و امروز مهمان شهیدانی همچون سردار شهید سلیمانی، حاج حسین همدانی و شهید ابراهیم‌خانی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاریخ همیشه تکرار می‌شود تا گاهی بادی بوزد و خس و خاشاک این درخت تنومند انقلاب بریزد.

حجت الاسلام آزادیخواه خطاب به جوانان، نوجوانان و دانش آموزان تاکید کرد: صف خود را از کسانی که می‌خواهند شما نباشید، جدا و نسبت به آنها اعلام انزجار کنید.

به گفته وی، امثال داعش اگر فرصت به دست آوردند، لحظه‌ای به ما هم رحم نمی‌کنند، همانطور که در حرم شاهچراغ در یک لحظه ۱۵ نفر از هموطنانمان را به شهادت رساندند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس خواستار برخورد قاطع با عاملان این اتفاقات شد و تاکید کرد: تامل و مماشات با کسانی که می‌خواهند خون جوانان ما را بریزند، بس است.

حجت الاسلام آزادیخواه با انتقاد از سکوت سلبریتی‌ها، ورزشکاران و مدعیان حقوق زن در این شرایط، افزود: این مردم همان ملتی هستند که ادعا می‌کنید مدافع آنها هستید، پس به جای فرار، از آنها دفاع کنید.

فرماندار ملایر:با پشتیبانی ملت انتقامی سخت از قاتلان شهدای مدافع امنیت می‌گیریم

به گزارش ایرنا؛ پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" روز جمعه از خیابان شهدا مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان با حضور گسترده و پرشور مردم تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید سرافراز، در گلزار شهدای بهشت هاجر آرام گرفت.

به گزارش ایرنا؛ سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha