۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84925792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران قزوینی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم کردند+فیلم

قزوین - ایرنا - مردم ولایتمدار و مومن قزوین بعد از اقامه نماز جمعه این هفته اقدام وحشیانه استکبار جهانی را در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ محکوم کرده و خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با عاملان آن شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران و مردم مومن و انقلابی قزوین پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی باشکوه و حماسی خود، حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم و با خانواده شهدای این حادثه ابراز همدردی کردند.

نمازگزاران قزوینی مسیر مسجدالنبی، محل برگزاری نماز جمعه را تا میدان آزادی شهر قزوین با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر اسراییل" پیمودند. 

مردم ولایتمدار قزوین همچنین با شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای"، "الله اکبر، خامنه ای رهبر"، "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر فتنه گر"، "دانشجوی بی ریشه، شیراز دمشق نمیشه" و "سعودی حیا کن، رسانه را رها کن" در این اجتماع باشکوه شرکت کردند. 

در پایان این مراسم، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در محکومیت اقدامات و توطئه های استکبار جهانی و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی در فتنه انگیزی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی، قرائت شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha