۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84925670
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

حضور گسترده مردم ملایر در تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت

همدان- ایرنا- آیین باشکوه تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید پاسدار «علی نظری» امروز جمعه ۶ آبان با حضور گسترده مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان ملایر آغاز شد.

به گزارش ایرنا؛ سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مردم ملایر در آیین تشییع شهید مدافع امنیت حماسه و شکوه دیگر خلق کردند، حماسه ای که از جنس شجاعت، شهادت و پایمردی بود.

در این حماسه غرورآفرین مسئولان استانی و شهرستانی دوشادوش مردم شهید پرور ملایر انزجار خود را از اغتشاشگران، آشوبگران و اشرار اعلام کردند.

مسئولان استان همدان از سرداران پرافتخار و همیشه بیدار فراجا، سپاه و بسیج، لشکر تیپ ۴۳ امام علی(ع)، پدافند خنداب، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی همه در کنار مسئولان و مدیران و البته مردم ولایت‌مدار ایستادند و باشکوه و باغرور پیکر پارک و مطهر شهید پاسدار نظری را آرامگاه ابدی‌اش تشییع کردند.

از فرمانده انتظامی استان، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، فرمانده لشکر۴۳ امام علی(ع)، تا معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، فرماندار انقلابی ملایر، نمایندگان مجلس، امام جمعه ملایر و ائمه جمعه و روحانیون، مدیران کل استانی، مدیران شهرستانی همه و همه آمدند دوشادوش مردم، حماسه آفریدند و علی را در اوج امنیت و آرامش تا خانه ابدی مشایعت کردند.

در این حماسه حضور روحانیون، معلمان، ورزشکاران، دانشجویان، دانش‌آموزان، نسل جوان و اقشار مختلف مردم ملایر حضور داشتند و در این شکوه ماندگار با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آشوبگر" و "مرگ بر فتنه‌گر" انزجار و نفرت خود را از اغتشاشگران، اشرار، استکبار جهانی، ایادی کفر و منافقان اعلام کردند.

مراسم تشییع پیکر شهید نظری از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان این شهر در حال انجام است.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha