۶ آبان ۱۴۰۱، ۰:۳۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84925522
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: هتل‌نشینان آن سوی آب‌ها باعث و بانی خون‌های مطهر مردم هستند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر تاکید کرد: کسانی‌که می‌خواهند جوانان دختر و پسر بی‌اطلاع این مرز و بوم را فریب دهند و وسط میدان و خیابان‌ها بکشانند و خودشان آن سوی آب‌ها در آب و هوایی چهار فصل هتل‌نشینی می‌کنند، باعث و بانی خون‌های مطهر مردم و شهدای امنیت هستند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" شامگاه پنجشنبه در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید "علی نظری" در شهرستان ملایر افزود: کسانی‌که فریب خوردند و با توییت‌های بیگانه به خیابان‌ها می‌ریزند، هرچه سریعتر به آغوش ملت برگردند و آتش بیار معرکه نشوند.

وی  خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که شهدای ما برآمده از بطن مردم و فدایی ملت هستند و ۱۱۰۰ شهید ملایر برای امنیت کشور در مرزها در مقابله با کومله‌ها، منافقان و اربابان‌شان جنگیدند تا هیچگاه دشمن آرزوی قدم گذاشتن به خانه و کاشانه ملت ایران را در ذهن نبپرورانند و این آرزو را با خود به گور ببرند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه شهید نظری ۴۰ شبانه‌روز در کوچه پس کوچه‌ها با بدن خسته دوید تا مردم ملایر با آرامش کامل بخوابند، افزود: شهید پاسدار نظری بی‌خوابی کشید تا مردم این شهر بی‌خوابی نکشند، دوید و از نفس نیفتاد تا نفس این شهر و دیار به شماره نیفتد.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: اگر کسانی به دروغ دم از حقوق زن می‌زنند، این شهدای ما هستند که مدافع عزت زن هستند و اگر کوچکترین آسیبی به نوامیس ملت برسد، همچون بید می‌لرزند.

به گفته وی، ما دشمن مشترک داریم و اگر پای نحص آنان به این کشور برسد، به هیچ‌یک از ما رحم نخواهند کرد، آن هم به جرم اینکه محبت علی(ع) و اولاد او در دل ماست.

امام جمعه ملایر: هتل‌نشینان آنسوی آب‌ها باعث و بانی خون‌های مطهر مردم هستند

امام جمعه ملایر خطاب به جوانان تاکید کرد: ابزار دشمنان قسم خورده و سیلی خورده این ملت نشوید و آب به آسیاب دشمنان، بزدلان و بیرحمان نریزید.

حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: کسانی‌که قصی‌القلب هستند، قساوت خود را در سوریه، شام، یمن و عراق نشان دادند، پس برای آنها سرباز نباشید و دشمن را جسور نکنید.

وی با بیان اینکه ما شهید دادیم تا سربلند زندگی کنیم، گفت: کسانی‌که توییت زدند، آتش بیار معرکه شدند و حرکت دشمن را به این سمت کشاندند، باعث و بانی این خون‌ها هستند.

امام جمعه ملایر ادامه داد: کسانی‌که در فضای مجازی علیه نظام مظلوم جمهوری اسلامی لجن‌پراکنی کردند، آنها مقصر و مدیون این خون مطهر هستند.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: دشمن چشم دیدن اینکه مردم در سایه‌سار نظام در امنیت زندگی می‌کنند را ندارند و می‌خواهند جوانان را به کف خیابان‌ها بکشند.

امام جمعه ملایر: هتل‌نشینان آنسوی آب‌ها باعث و بانی خون‌های مطهر مردم هستند

به گفته وی، پس از گذشت ۴۰ روز به جسارت آفرینان و آشوبگران رآفت، مهلت و فرصت داده شده است و از این به بعد کسانی‌که می‌خواهند امنیت کشور و ملت را نشانه بروند، قلبش را باید نشانه بگیرید.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: کسانی‌که قلب شهید نظری را هدف قرار دادند، باید قلبشان نشانه گرفته شود تا بداند با قلب خانواده، همسر جوان فرزند هشت ماهه این شهید چه کردند.

حجت الاسلام برقراری گفت: دشمنان باید بدانند این راه را ادامه می‌دهیم و این انقلاب را که با خون هزار شهید در این شهرستان به دست آورده‌ایم، آن را به دست نااهلان نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: شهدای ما همچون شهید نظری با دست خالی در مقابل معاندان و دشمنان قسم خورده این ملت تا بن دندان مسلح با دست خالی ایستاده‌اند.

امام جمعه ملایر: هتل‌نشینان آنسوی آب‌ها باعث و بانی خون‌های مطهر مردم هستند

امام جمعه ملایر از اعضای شورای تامین درخواست کرد: بیشتر از این جوانان را در مقابل دشمن نفرستند و اگر دشمن مسلح است، مبارزان انقلابی را مسلح کنند تا دشمنان انقلاب را سر جای خود بنشانند.

حجت الاسلام برقراری خطاب به دستگاه قضایی تاکید کرد: کسانی‌که این جرات را به خود دادند و این مردم راداغدار کردند، در اولین فرصت آنها را به سزای عملشان برسانند و درس عبرتی برای کسانی شوند که امنیت این کشور و شهر و دیار ملایر را مورد هدف قرار دادند و در ملاء عام آنها را به دار مجازات آویزان کنند.

وی افزود: بیشتر از این ریختن خون مطهر مردم بی‌دفاع را برنمی‌تابیم و کسانی‌که بیراهه بروند و راه را بر مردم ببینند، راه زندگی را بر آنها می‌بندیم.

به گزارش ایرنا؛ مراسم باشکوه دواع با شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" عصر امروز پنجشنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در پارک چمران ملایر با حضور پرشور و حماسی مردم این شهرستان برگزار شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام فردا جمعه برگزار و پیکر مطهر آن در گلزار شهدای بهشت هاجر به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha