برای غلبه بر رویدادهای اخیر باید از همه ابزارها علیه خود دشمن استفاده کرد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با تاکید براینکه باید از مسیر هنر، ورزش، رسانه و فضای مجازی و از طریق کانون‌هایی که شکل می‌دهیم، علیه دشمن استفاده کرد، گفت: برای غلبه بر رویدادهای اخیر باید از ابزاری که دشمنان استفاده می‌کنند ،بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» شامگاه پنجشنبه در اولین آئین تجلیل از خادمان مردمی غدیر استان مرکزی افزود: دشمنان در مسیر رسیدن به اهداف شوم خود از همه ابزار به صورت مشروع و نامشروع استفاده می‌کنند و اگر بخواهیم بر اوضاع غلبه کنیم باید از همین مسیر و ابزاری که آنان استفاده می‌کنند ما هم استفاده کنیم.
وی توضیح داد: باید از مسیر هنر، ورزش، رسانه و فضای مجازی و از طریق کانون‌هایی که شکل می‌دهیم، استفاده کرد.

استاندار مرکزی گفت: دشمن با سه هدف نظام اسلامی ایران را مورد حمله قرار داده است که شامل سه هدف، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

وی اظهار داشت: در مرحله کوتاه مدت، دشمنان در حوزه امنیت با ایجاد آشوب و فتنه در تلاش هستند ایران اسلامی را که به عنوان منطقه با ثبات است، ناایمن کنند.

استاندار مرکزی گفت: در هدف میان مدت، دشمنان از جنبه اقتصادی، معیشت ، افزایش بیکاری و ناامید کردن مردم از نظام، وارد میدان شده اند و در هدف سوم به دنبال تغییر نظام با تغییر رفتار نظام اسلامی از آرمان ها یاد می‌کند.

مخلص الائمه در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه ۴۰ آینده انقلاب اسلامی را ترسیم کردند و نخستین توصیه حضرت آقا، نگاه امیدوارانه به آینده است.

وی با اشاره به رویدادهای اخیر افزود: نظام اسلامی در طول عمر پُربرکت خود، کم با این قبیل رویدادها مواجه نشده است و به فضل خداوند و مشارکت مردمی این مسئله تمام خواهد شد.

امام خمینی (ره) هسته اصلی از اسلام را آشکار کرد

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی دست به اقدام زد که پوسته را کنار گذاشت و هسته اصلی اسلام را آشکار کرد.

«محمدرضا جعفری» افزود: هویت فرهیختگان و اندیشمندان در استان مرکزی مورد توجه مدیران و مسولان قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: غدیر از عناصر هویت ساز است و باید از این مناسبت بزرگ معنوی بیشتر بهره برداری شود.
مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی گفت: همگان تلاش کنند تا حرکت ماندگاری در جریان هویت سازی از غدیر در جامعه شکل بگیرد.
دبیر موسسه مردمی غدیریون استان مرکزی نیز گفت: جنس دوستداران عید غدیر و حضرت علی(ع) جنس متفاوتی دارند که باید به آن بها داد.
حجت الاسلام «رضا بابایی» افزود: نباید به علت های غیرقابل قبول میدان غدیر را رها کنیم باید به نقطه گم شده تاریخ بازگشت.
وی اظهار داشت: اگر غدیر فراموش می شد فاطمیون و اربعین شکل نمی گرفت.
دبیر ستاد مردمی غدیریون استان مرکزی گفت: اگر غدیر احیا  شود دیگر هیچ جایی برای تفرقه بین شیعه و سنی باقی نخواهد ماند.
حجت الاسلام بابایی افزود: اگر در معرفی غدیر کم کاری نشود متوجه درون مایه حقیقت این مناسبت بزرگ اسلامی خواهیم شد.
وی اظهار داشت: استان مرکزی باید در برگزاری آیین های ویژه بزرگداشت عید غدیر در کشور به الگو تبدیل شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha