قلعه‌نویی، فاتح بازی بزرگ هفته؛ روزهای تلخ نکونام و فولاد ادامه دارد 

تهران- ایرنا- گل‌گهر سیرجان با رقم زدن دومین باخت فولاد به یک پیروزی ارزشمند بیرون از خانه دست یافت و تا به رده‌ی دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میهمان با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت. 

بازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شد و امیر قلعه‌نویی به دلیل مصدومیت بهنام برزای خیلی زود دست به تعویض زد و مرتضی تبریزی را راهی زمین کرد. 

گل اول بازی در دقیقه ۶۲ به ثمر رسید و رضا شکاری، بازیکن آماده این فصل گل‌گهر روی پاس کی‌روش استنلی تیمش را پیش انداخت. در ادامه نوبت به مرتضی تبریزی رسید تا در دقیقه ۹۱ با یک بغل پای ساده توپ ارسالی از سوی آرمین سهرابیان را به تور دروازه فولاد بچسباند و به یک برد ارزشمند بیرون از خانه برساند تا سورمه‌ای‌پوشان ۲۱ امتیازی شوند و موقتا به رده ددم صعود کنند. 

این پایان ماجرای بازی نبود و قرمزپوشان هم به یک گل دست یافتند. علیرضا کوشکی در دقیقه ۹۳ با شوتی زیبا فاصله ۲ تیم را به یک گل رساند اما نتوانست مقدمه‌ی کامبک باشد. 

در سوی مقابل جواد نکونام و تیمش با تحمل اولین باخت خانگی و دومین شکست این فصل به روزهای بد خود ادامه دادند و با یک بازی کمتر و ۱۲ امتیاز در جایگاه نهم ایستادند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha