مردم دارالمومنین همدان اقدام تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم کردند

همدان- ایرنا- نمازگزاران و اقشار مختلف مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان امروز(جمعه) همزمان با سراسر کشور با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز و اقدامات غیرقانونی در ایجاد اغتشاش، ناامنی، آشوب، اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم همدان امروز و پس از اقامه نماز جمعه، در یک راهپیمایی پرشور ضمن طی مسیر حسینیه امام خمینی (ره)، خیابان پاسداران، میدان شریعتی، خیابان شریعتی تا پل روگذر شهید حسن صوفی، جنایت کشتار جمعی از هموطنان را در حرم شاهچراغ شیراز و اقدامات اخیر گروهی فریب خورده و وابسته به معاندان و ضدانقلاب در تخریب اموال عمومی، ایجاد اغتشاش و اهانت به مقدسات را محکوم کردند.

راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعارهایی در حمایت از انقلاب، نظام اسلامی، رهبرمعظم انقلاب و نیروهای نظامی و انتظامی بر پایبندی به آرمان های والای انقلاب، امام راحل، شهدا و رهبری معظم انقلاب تاکید کردند.

در این راهپیمایی که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان نیز حضور داشتند.

مردم دارالمومنین همدان اقدام تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم کردند

مردم ولایی همدان در این راهپیمایی باشکوه، خشم و انزجار خود از جنایت تروریستی حرم احمد ابن موسی (ع) و شهادت جمعی از هموطنان و همچنین شهادت پاسدار شهید علی نظری و اقدامات غیرقانونی و آشوبگرایانه و دسیسه های دشمن در ایجاد نفاق و اختلاف را فریاد زدند.

این راهپیمایی با حضور گسترده زن و مرد، پیر و جوان و همراهی کودکان و نوجوانان به شکلی باشکوه برگزار شد.

"خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس"، "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" ، "مرگ بر سعودی کودک کش" ، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم"، "ماذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم"، "مرگ بر آشوبگر" و  "مرگ بر فتنه‌گر منافق" از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی دارالمومنین همدان بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین پلاکارد و دست نوشته هایی با مضامین محکومیت اغتشاش و اهانت به مقدسات و تقدیر از نیروهای انتظامی و امنیتی و تصاویری از امام راحل، رهبر انقلاب اسلامی و سرداران شهید سلیمانی و همدانی با خود به همراه داشتند.

حضور کودکان در کنار خانواده‌ها برای شرکت در این راهپیمایی بسیار چشمگیر  و گسترده بود.

مردم دارالمومنین همدان اقدام تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم کردند

جمع کثیری از عکاسان و خبرنگاران رسانه های استان همدان، پوشش تصویری و خبری این راهپیمایی بزرگ و ثبت لحظات حماسه باشکوه را برعهده داشتند.

حاضران در این راهپیمایی برخورد با مقصران حوادث و حرکات هنجارشکنانه اخیر به ویژه عوامل فریب خورده استکبار در اهانت به مقدسات را از دستگاه‌ قضایی مطالبه کردند.

در خاتمه این راهپیمایی بیانیه ای قرائت شد که در آن تاکید شده، ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی مراتب حمایت قاطع خود را از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی اعلام کرده و خواستار اقدام قاطع در برقراری نظم و آرامش و برخورد با برهم زنندگان امنیت عمومی هستیم.

در این بیانیه تصریح شده، عده ای مزدور به مقدسات اهانت کردند که ما این اقدام زشت را محکوم می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ نفر را مجروح کرد.

سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha