۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84925386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسین‌خانی: از جایگاه مس راضی نیستم؛ سه بازیکن جدید جذب می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه از جایگاه تیمش در جدول رده‌بندی راضی نیست گفت: دیدار با پرسپولیس همیشه جذاب است و اگر کمی هوشیارتر بودیم، اسیر اتفاقات نمی‌شدیم.

به گزارش ایرنا؛ فرزاد حسین‌خانی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: دیدار با پرسپولیس همیشه جذاب است. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند اما می‌توانستیم باهوش‌تر بازی کنیم تا اسیر اتفاقات نشویم. در بحث تاکتیکی، تعویض‌های پرسپولیس را می‌دانستیم و بازی‌خوانی را به بازیکنان مس انتقال داده بودیم.

وی گفت: از جایگاه تیم راضی نیستم، هرچند تازه به لیگ برتر رسیدیم ولی عملکرد بازیکنان‌مان می‌توانست همراه با امتیازات بیشتری باشد. تا این لحظه همیشه ما روی بد فوتبال را دیدیم.

سرمربی مس افزود: در انتهای جدول تیم‌ها اسیر بحران‌هایی شده‌اند و از همه می‌خواهم به آن بپردازند تا تیم‌ها چگونه خودشان را از بحران خارج کنند. مشکلات داوری وجود دارد و معتقدم کمک داوران نمی‌دانند چگونه پرچم می‌زنند. یک تیم به بحران می‌خورد و هفته بعد ۵ آفساید برایشان می‌گیرند. در بازی با رقیبمان در یک صحنه ۱۰۰ درصد آفساید بوده ولی برنامه‌های تلویزیونی به آن نپرداختند و خیلی راحت از آن گذشتند. باید کمیته انضبازطی به این مسائل ورود کند تا تیم‌ها آسیب نببنید و در شرایط برابر رقابت کنیم.

وی در خصوص برنامه‌اش برای تقویت تیم مس، عنوان کرد: صحبت‌هایی با مسوولان باشگاه انجام دادیم و حتما سه سهمیه آزاد را اضافه خواهیم کرد. از بازیکنانمان ناراضی نیستم و با نگاه به هزینه‌ایی که کردیم و اهدافی که باشگاه دارد، خوب بودیم و اگر کمی بچه‌ها دقت بیشتری داشتند امتیازات بیشتری می‌گرفتیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha