۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84925212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانی: هراسی از هیچ حریفی نداریم؛ همه باید از فوتبال لذت ببرند

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال هوادار گفت: از تقابل با هیچ تیمی هراس نداریم و فلسفه تیم هوادار این است که همه از فوتبال لذت ببرند.

به گزارش ایرنا؛ شاهرخ بیانی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: به‌عنوان پیشکسوت باید از مصطفی آجورلو مدیر پیشین باشگاه استقلال تشکر کنم که به این تیم آرامش داد.

وی افزود: فردا بازی سختی با تیمی داریم که تمام جوانی خود را در این باشگاه پرافتخار گذاشتم. هوادار تیم جوانی است و خواسته‌هایمان را می‌دانیم. آماده شدیم تا بازی خوبی برابر استقلال ارائه دهیم.

بیانی در خصوص روش بازی هوادار مقابل استقلال و اینکه تیمش از فاز تدافعی استفاده می کند؟ عنوان کرد: تفکر سرمربی تیم ما ارائه فوتبال زیباست و درپی دفاع مطلق و اتوبوسی نیست. بازیکنان را آماده می‌کنیم که از فوتبال لذت ببرند. ۱۰ بازی گذشته ما را دیده‌اید که شاید در برخی دیدارها نتیجه نگرفته‌ایم اما مالکیت توپ و حملات ما مناسب بوده است.

مربی هوادار در خصوص نتایج خوبی که ساکت الهامی برابر استقلال گرفته است، عنوان کرد: برابر استقلال تاکنون نباخته‌ایم. سال قبل در نساجی در لیگ دو تساوی با استقلال داشتیم و در جام حذفی هم برنده شدیم. خوشحالم با یک سرمربی کار می‌کنم که فوتبال را می‌فهمد و آنالیز قدرتمندی دارد. می‌دانیم نقطه ضعف و قوت استقلال کجاست و هراسی از حریف نداریم. فوتبال باید زیبایی داشته باشد و همه لذت ببرند. فوتبال ایران از نظر بودجه خیلی فرق دارد اما از لحاظ سطح فنی، نزدیک است.

وی ادامه داد: ۱۰ گل دریافت کردیم که پنج گل برابر سپاهان و پرسپولیس بود. این تیم‌ها از لحاظ بازیکن، ساختار و مربی در شرایط ایده‌الی هستند. برابر آنها دفاع نکردیم و بر اثر اشتباهات گل دریافت کردیم. ما تهاجمی خواهیم بود و ترسی نداریم.

بیانی در مورد داوری‌های لیگ گفت: از داوری خیلی لطمه خوردیم و البته این طبیعت فوتبال است. نگران نیستیم و فکرمان این است زودتر var بیاید تا آرامش به همه تیم‌ها تزریق شود.

تیم فوتبال استقلال، ساعت ۱۶ فردا جمعه از هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه پاس قوامین به میهمانی هوادار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha