همایش فرصت های سرمایه گذاری اراک پنج تفاهم نامه را در کارنامه خود ثبت کرد

اراک - ایرنا - سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک گفت: همایش ۲ روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اراک پنج تفاهم نامه را در کارنامه خود ثبت کرد.

سید «فرامرز مهاجرانی»روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک در جمع خبرنگاران، افزود: هدف از برگزاری این همایش جذب سرمایه گذار در راستای اجرای طرح های مختلف شهر و نگاهی گذرا به بخش صنعت استان بود.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در طرح منطقه گردشگری گردو، بام اراک، فود استریت، باغ دائمی گل و طرح مسکونی صنعتی اراک با سرمایه گذاران قرارداد منعقد شد که ارزش این تفاهم نامه بالغ بر چهار هزار و ۲۰ میلیارد تومان است.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک در حوزه بین الملل اظهار داشت: در این همایش سه تفاهم‌نامه نیز در زمینه فرهنگی و تعاملات اقتصادی با کشورهای سنگال، کوبا و شهر بعلبک لبنان منعقد شد.

مهاجرانی ادامه داد: شهر بعلبک، یکی از مهمترین شهرهای شیعه نشین لبنان است که در حوزه فرهنگی و مذهبی می توان تعامل و همکاری مناسبی داشت.

وی عنوان کرد: مهمترین موضوع در خصوص قانونی شدن تفاهم‌نامه ها، انجام مطالعات اقتصادی است که باید توسط کارشناسان رسمی دادگستری انجام شود.

 اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۵۸۰ هزار نفر ساکن است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha