۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84924917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میهمان ناخوانده اردوی تیم ملی بسکتبال را تعطیل کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به شرایط و نحوه تمرینات این تیم گفت: روند کار بسیار خوب پیش می‌رود اما به دلیل ابتلای چند بازیکن به آنفولانزا، تمرینات تا شنبه تعطیل شد.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به شرایط تمرین تیم ملی، تصریح کرد: همه چیز طبق برنامه پیش رفته و در صدد هستیم تا برای دو بازی مهم پیش رو آماده شویم اما به دلیل پیدایش علائم ویروس آنفولانزا در چند بازیکن، تمرین صبح امروز را تعطیل کرده و از بازیکنان خواستیم تا شنبه استراحت کنند.

وی ادامه داد: روند ابتلای این بازیکنان پلکانی بوده و به سرعت قابلیت انتقال دارد، به همین دلیل بازیکنانی که علامت‌دار شدند را از سایرن جدا کرده و تمرین را با سایر نفرات ادامه دادیم. با توجه به شرایط و سلامتی بازیکنان تمرین صبح پنجشنبه را تعطیل کردیم اما کادر فنی در این مدت جلسات خود را برای هماهنگی و مرور برنامه‌ها ادامه خواهند داد تا از روز شنبه با قدرت کار خودمان را ادامه دهیم. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد: در این میان دو بازیکن مصدوم هم داشتیم که به جمع ما ملحق خواهند شد. امیرحسین یازرلو  و محمد جشمیدی با طی کردن روند بهبودی به جمع ما اضافه خواهند شد و از روز شنبه با تعداد نفرات بیشتری تمرینات را دنبال می‌کنیم تا برای دو بازی مهم پیش رو آماده باشیم. 

ارمغانی شرایط تمرین ملی پوشان و انگیزه آنان را برای شکست تیم‌های چین و استرالیا را ستود و گفت: اتحاد و همدلی خوبی بین بازیکنان ایجاد شده و همه در خدمت تیم هستند. البته به صورت غیررسمی خبرهایی از عدم حضور استرالیا در ایران شنیده می‌شود که هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده و اگر آنها بخواهند از سفر به تهران خودداری کنند، بدون شک نتیجه به سود ایران خواهد بود و مشکلی از این بابت نداریم. 

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی، روزهای بیستم و بیست و سوم آبان‌ماه در تهران به مصاف تیم‌های ملی چین و استرالیا خواهد رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha