سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حمله تروریستی شیراز را محکوم کرد 

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم و با جمهوری اسلامی ایران نسبت به جان باختن تعدادی از غیرنظامیان ابراز همدردی کرد.

به گزارش روز  پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت امور خارجه پاکستان، «عاصم افتخار» با مفتضحانه خواندن حمله تروریستی در شیراز، گفت که دولت و مردم پاکستان از جان باختن و زخمی شدن تعدادی از شهروندان ایرانی در حمله تروریستی به یک زیارتگاه مذهبی در شهر شیراز عمیقاً متأسف هستند.

وی تاکید کرد: پاکستان تروریسم را در تمام اشکال و ظواهر آن به شدت محکوم می کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اظهار داشت: مردم پاکستان در این لحظات غم و اندوه همبستگی خود را با مردم ایران اعلام کرده و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی می‌کند.

رئیس مجلس پاکستان و سفیر این کشور همسایه در ایران نیز شب گذشته و ساعاتی پس از جنایت تروریستی در شاهچراغ، آن را محکوم و به دولت و ملت کشورمان تسلیت گفتند.

خبرگزاری رویترز ادعا کرد که گروهک تروریستی داعش مسؤولیت حمله به حرم شاهچراغ شیراز را به عهده گرفته است.

ساعت ۱۷:۴۵ روز گذشته فرد یا افراد مسلح به شیوه تروریستهای تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به مردم داخل حرم حمله کردند.

طبق گفته شاهدان عینی تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام‌ و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بستند. شمار شهدای اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ۱۵ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha