نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه شیراز را تسلیت گفتند

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را تسلیت گفتند.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» و «فرزاد مخلص الائمه» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده‌اند: عملیات تروریستی روز گذشته در آستان مقدس شاهچراغ (ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

در ادامه این پیام آمده است: این اقدام تروریستی ضمن اثبات اتحاد شوم گروه‌های تروریستی، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: طراحان و آمران این حادثه تلخ و جانسوز که یکبار دیگر ذات پلید و دشمنی خود با ملت ایران را به نمایش گذاشتند، باید بدانند که با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه خواهند شد.  

در ادامه این پیام آمده است: این قبیل حوادث نه تنها مردم شریف ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی کند بلکه با وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر و تحت لوای ولایت فقیه در راستای اعتلای نظام اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانسنگ گام بر می‌دارند.  

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم ولایت‌مدار استان فارس و شهر شیراز و خانواده‌های شهدای این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای مظلوم رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نماییم.

در ادامه این پیام آمده است: این حادثه تروریستی حجتی برای برخی افراد است که به بهانه حق طلبی، وطن پرستی و آزادی کشور را به آشوب کشیدند و آب در آسیاب دشمن ریختند، امید است ملت غیور ، زمان شناس و با بصیرت ایران اسلامی همچون گذشته وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و تحت تاثیر تبلیغات منفی دشمنان قرار نگیرند چرا که آنها به هیچ عنوان دلسوز ما نیستند و با طراحی و اجرای نقشه‌های شوم به دنبال تضعیف نظام اسلامی و اتحاد ملی هستند.  

به گزارش ایرنا، طبق گفته شاهدان عینی، فردی تروریست‌ ساعت ۱۷:۴۵ چهارشنبه از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شاهچراغ شد و خدام‌ و زائران حرم را به رگبار بست.

طبق گفته شاهدان عینی تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام‌ و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بستند و ۱۵ نفر را به شهادت و تعدادی را نیز مجروم کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha