۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84924425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شهرداری گنبدکاووس: بازی بدون نقص ما مستحق بُرد بود

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس تصریح کرد که بازیکنانش در دیدار مقابل ایفاسرام اردکان بازی بدون نقص و با کیفیتی را انجام دادند و مستحق پیروزی و کسب سه امتیاز در این بازی خانگی بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رامین بابایی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی سه بر یک تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل ایفاسرام اردکان به خبرنگاران گفت: بازی خوبی هر ۲ تیم انجام دادند و تیم ما به سبب میزبانی و انجام یک بازی با کیفیت و با بار فنی بالا، توانست حریف با تجربه و قدرتمند خود را شکست دهد.

وی بابیان اینکه هر ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و ایفاسرام اردکان به سبب شکست در بازی هفته قبل خود نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند، افزود: با بازی خوب و با کیفیتی که بازیکنان شهرداری در سرویس و دفاع و سایر فاکتورهای فنی انجام دادند به آینده رو به رشد این تیم امیدوار شدم.

بابایی با تبریک پیروزی تیم شهرداری به مردم و علاقمندان به والیبال گنبدکاووس، اضافه کرد: متاسفانه تیم ما امسال با قرعه سختی در بازی‌های نخستین خود مواجه شد و این قرعه کار ما را سخت کرد و سه باخت ما هم مقابل تیم‌هایی بود که اکنون در رده اول تا سوم جدول هستند. 

وی یادآور شد: در بازی هفته قبل مقابل هوراسان رامسر هم تیم شهرداری گنبدکاووس خوب بازی کرد به یک سری اتفاقات بازی باختیم اما آن باخت برای تیم ما به منزله پیروزی بود و امیدوارم در ادامه لیگ بازی‌های خوبی مقابل حریفان انجام دهیم.

مصدومیت چهار بازیکن اصلی عامل باخت ایفاسرام اردکان بود

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان هم پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت که علت باخت تیمش مصدومیت چهار بازیکن اصلی این تیم و بازی ضعیف سایر بازیکنانش بود.

مسعود آرمات افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس هم امروز بسیار خوب و عالی بازی کرد و این پیروزی را به کادر فنی، بازیکنان و مردم این شهرستان تبریک می‌گویم.

وی با گله‌مندی از قضاوت داوران این بازی اضافه کرد: امروز داور اول و داوران خط خوب قضاوت نکردند و من این نکته را به ناظر بازی اعلام کردم تا در گزارش خود به این موضوع اشاره کند.

آرمات ادامه داد: یک یا ۲ اشتباه داوران در یک بازی امری طبیعی است اما اگر بیش از اندازه باشد به تیم‌ها آسیب می‌زند و کمیته‌ داوران و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال باید به این موضوع توجه و داوران ضعیف را هم به مانند بازیکنان و مربیان جریمه و محروم کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور موفق شد تیم ایفاسرام اردکان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha