۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84924405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس دومین پیروزی خود را کسب کرد

گنبدکاووس - ایرنا - تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس درهفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی"، با نتیجه سه بر یک میهمان خود "ایفاسرام اردکان" را با شکست بدرقه کرد و به دومین پیروزی خود در فصل جدید این مسابقات دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که در عصر چهارشنبه در سالن المپیک گنبدکاووس و بدون تماشاگر برگزار شد، بازیکنان تیم شهرداری این شهر با ارائه یک بازی خوب در زدن سرویس، دفاع روی تور و دریافت‌ها، موفق شدند میهمان خود را در دست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ شکست دهند.

بازیکنان شهرداری گنبدکاووس دست سوم این بازی را باوجود اینکه توانایی بُرد داشتند اما با نتیجه نزدیک ۲۷ بر ۲۵ به شاگردان مسعود آرمات سرمربی تیم ایفاسرام اردکان واگذار کردند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب سه امتیاز این بازی خانگی ضمن کسب دومین پیروزی خود از پنج دیدار انجام شده، هفت امتیازی شد و به احتمال زیاد چند پله‌ در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال که قبل از این بازی در جایگاه یازدهم بود، صعود خواهد کرد.

شاگردان رامین بابایی در تیم شهرداری گنبدکاووس هفته آینده در دربی گلستان به مصاف تیم پاس گرگان دیگر تیم لیگ برتری این استان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار، فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از ششم مهرماه با حضور ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس آغاز شده است.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha