فرمانده سپاه یزد: رسانه‌های گروهی برای امیدآفرینی و اعتمادبخشی تلاش کنند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رسانه‌های گروهی برای امیدآفرینی، اعتمادبخشی و شکست تبلیغات بی پایه و اساس دشمنان علیه نظام با روحیه جهادی و انقلابی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین زارع کمالی روز چهارشنبه در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی در نشستی با خبرنگاران استان افزود: استکبارجهانی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای و فضای مجازی اهداف و اصل نظام را نشانه گرفته است.

وی به اهمیت و نقش رسانه‌های گروهی در شکست اهداف دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با دروغ پردازی و تولید محتواهای بی پایه و اساس اصل کشور و انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده است.

جهاد تبیین جزو برنامه محوری رسانه‌های گروهی قرار گیرد فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جد و با درایت به نقش جوانان و همچنین توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استکبار اشاره و هوشیاری همگان را خواستار شدند.

کمالی اظهار کرد: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری جزو برنامه‌های مهمی است که مردم و مسئولان به خصوص رسانه‌های گروهی باید برای اجرای کامل آن در کشور اقدام کنند.

وی سربازگیری از اقشار مختلف جامعه را یکی از استراتژی‌های دشمنان دین و نظام اسلامی در جنگ ترکیبی ذکر کرد و گفت: آمریکا و حامیان او و استکبارحهانی خوب درک کرده که اگر جمهوری اسلامی قدرت پیدا کند عملا سیاست‌های خودش به مشکل بر می‌خورد و با تمام توان مانع تحقق ایران قدرتمند می‌شود.

فرمانده سپاه یزد: رسانه‌های گروهی برای امیدآفرینی و اعتمادبخشی تلاش کنند

این مسئول بیان کرد: رسانه‌های گروهی باید بیش از گذشته با برنامه‌های مختلف چهره واقعی دشمنان را به مردم به خصوص جوانان و دانش آموزان نشان دهند که رسالتی مهم و همه در قبال حفظ کیان اسلامی و برکات عظیم آن در ابعاد مختلف مسئول هستیم .

همچنین مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد گفت: ۱۱۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در یزد و مناطق و شهرستان‌های تابعه استان در تمام پایه‌های تحصیلی در این تشکل انقلابی سازماندهی شدند.

بسیج دانش آموزی استان یزد در یک هزار و ۵۰ واحد فعال است 

حجت‌الاسلام حمید قطبی با اشاره به اینکه این دانش آموزان طبق اهداف و برنامه‌های تشکل سازمان بسیج دانش آموزی در یک هزار و ۵۰ واحد آموزشی فعالیت دارند افزود: این تشکل با همراهی سایر دانش آموزان مدارس بر حسب نیاز نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی ، هنری، ورزشی و اجتماعی فعالیت دارد.

این مسئول از همکاری فرهنگیان و مربیان تربیتی با تشکل بسیج دانش آموزی در مدارس قدردانی کرد و یادآور شد: تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام مظم رهبری است جزو برنامه‌های مهمی است که تاکنون اقدام شده است.

فرمانده سپاه یزد: رسانه‌های گروهی برای امیدآفرینی و اعتمادبخشی تلاش کنند

قطبی بیان کرد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های مستمر معرفتی، بصیرتی و جلسلت مختلف فرهنگی جزو برنامه‌های مهم و محوری است که امسال در سطح مدارس پیگیری و اقدام می‌شود.

وی گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز در سالجاری از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بخش‌های مختلف و دانش آموزان صورت می‌گیرد.

در سال تحصیلی جدید حدود ۳۰۵ هزار و ۲۲۴ دانش آموز در ۲ هزار و ۲۱۵ مدرسه و ۱۱ هزار و ۸۵۵ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۲۶ هزار  ۷۳۵ نفر پیش دبستانی ، ۱۶۴ هزار و ۱۳۱ دانش آموز ابتدایی ، ۶۳ هزار و ۸۰۹ نفر متوسطه اول و ۵۰ هزار و ۵۴۹ دانش آموز هم در مقطع متوسطه دوم تحصیل می‌کنند.

از مجموع دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در استان یزد  ۱۲۶ هزار نفر دختر و ۱۲۹ هزار و ۹۲۷ نفر پسر هستند.

  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha