۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 933
کد خبر: 84924155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس‌کل دادگستری کرمان: مبارزه با قاچاق سوخت به تضییع حقوق مردم منجر نشود

کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: برای مقابله با قاچاق سوخت نباید سیاست هایی را اعمال کنیم که برای مردم بومی منطقه مزاحمت هایی ایجاد شود زیرا مردم این مناطق مانند همه مناطق دیگر حقوقی دارند و باید از سهمیه سوخت که دولت برای همگان در نظر گرفته، استفاده کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع رسانه ها در کهنوج افزود: در مرکز این استان موضوع قاچاق سوخت در کهنوج را بررسی کرده و اگر مزاحمت هایی برای مردم ایجاد شده است، برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: معتقدیم مبارزه با قاچاق سوخت باید با جدیت دنبال شود و در این رابطه حقوق مردم نیز باید استیفا گردد.  

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: شهرستان کهنوج ظرفیت های بسیار خوبی دارد و معتقدم اگر این ظرفیت ها به فعلیت برسد، همه مسئولان برای بروز رسانی و استفاده از این ظرفیت ها باید تلاش کنند، بسیاری از مشکلات مردم در حوزه های اقتصادی و سایر حوزه ها قابل حل است و دستگاه قضایی در کنار مسئولان است تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به وجود گلایه مندی هایی در حوزه سوخت در شهرستان کهنوج، اظهار داشت: موضوع قاچاق سوخت بسیار مهم است و باید زمینه هایی که منجر به از دست رفتن این سرمایه های ملی می شود را از بین برود.

به گزارش ایرنا اجرای طرح ساماندهی عرضه بنزین در مناطق شرق و جنوب استان کرمان طی ماه های اخیر با هدف کاهش قاچاق سوخت سبب بروز صف های طولانی در مقابل جایگاه های این مناطق شده است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha