تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب رسالت محوری انجمن‌های اسلامی مدارس است

یزد- ایرنا- دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: تربیت دانش‌آموزان مومن و انقلابی در تراز نظام و انقلاب اسلامی جزو ماموریت و اهداف اصلی این تشکل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین تاریخی روز چهارشنبه در همایش مسئولان و معاونان اجرایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور در یزد  افزود: حضور اعضا و نسل جوان در میدان و انجام فعالیت‌های فرهنگی جزو ماموریت این تشکل است.

وی با قدردانی از تمامی اقداماتی که تاکنون برای ارتقای دینی و فرهنگی دانش‌آموزان کشور صورت گرفته ادامه داد: برای تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی باید بیش از گذشته همکاری صورت گیرد.

برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ماموریت انقلابی و جهادی است   

این مسئول در ادامه به اهمیت کار مسئولان اجرایی اتحادیه دانش‌آموزان در سطح کشور در بخش‌های مختلف و هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف اشاره و گفت: تاکنون برای حل مسایل اقدامات خوبی در مناطق مختلف صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

تاریخی به اهمیت برنامه‌ریزی در اتحادیه در سطح کشور بر اساس نیازها، اهداف، ماموریت‌ها و امکانات اشاره کرد و گفت: برای موفقیت به اقدام جهادی و انقلابی با همکاری تمامی بخش‌ها نیاز است.

تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب رسالت محوری انجمن‌های اسلامی مدارس است

همچنین مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و تربیت دانش‌آموزان در تراز نظام جزو اهداف و برنامه‌محوری این تشکل است.

حسین میرشریف به اهمیت همکاری بخش‌های مختلف و ضرورت برنامه‌ریزی و پیگیری برای تحقق اهداف تاکید و گزارشی از وضعیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد ارائه کرد.

همایش آموزشی و توجیهی معاونان اجرایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور تا روز جمعه هفته جاری در استان یزد ادامه دارد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

تعداد دانش آموزان استان یزد در سال تحصیلی جاری ۲۷۰ هزار نفر است که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha