فرمانده نیروی دریایی ارتش: نمی‌گذاریم بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند

نوشهر - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: در زمان حاضر هیچگاه اجازه نمی دهیم تا بیگانگان برای نظام جمهوری اسلامی تصمیم بگیرند.

به گزارش ایرنا. امیردار شهرام ایرانی روز چهارشنبه در نخستین همایش ملی جهاد تبیین در آجا با رویکرد دفاعی در دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت: در جهاد تببین باید به دنبال آینده نگری باشیم و اجازه ندهیم آن سوی مرزها برای ملت ایران اسلامی تصمیم بگیرند.
وی بیان داشت : سرزمین ایران اسلامی به مثابه خانواده ۲ رکن دارد، یک رکن آن پدر و دیگری مادر است، دشمن رکن اول خانواده که پدر است هدف قرار داده چرا که اگر سست شود اقتصاد خانواده به هم می ریزد و رکن دیگر گرفتار معیشت می شود.

دریادار ایرانی افزود : در کشور یک رکن آن میهن و دیگر مقام معظم رهبری است و دشمن تمام تلاشش ضربه زدن به این رکن است و سناریوی(طرح) دیگرش لطمه به ولایت فقیه است که کور خوانده است. 
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد : امروز حضور ناوگروه ها و زیردریایی ارتش در آب های آزاد جهان برای بدخواهان نظام پیام دارد و این نشانه اقتدار دفاعی ارتش جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد :  تلاش دشمن این  است که ملت ما را گیچ کنند آنها در افغانستان و عراق چگونه عمل کردند بنابراین می خواهند کشور ما  را تکه تکه کنند بنابراین ملت ما باید بیش از پیش هوشیار باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نمی‌گذاریم بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند

نخستین همایش تبیین در آجا با رویکرد دفاعی روز گذشته در آیینی با حضور جمعی از شخصیت های کشوری و لشکری و متخصصان حوزه دفاعی، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر آغاز و امروز پایان یافت.

تبیین تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ، تبیین راهبری فرماندهی معظم کل قوا در تحول ارتقا و کارآمدی نیروهای مسلح ، تبیین جنگ شناختی ، تبیین دستاوردها و نقش آجا در انقلاب اسلامی ، تبیین ظرفیت های موجود در توسعه همه جانبه کشور از مهم ترین محورهای این همایش بود.

از مجموع حدود ۳۰۱ مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش حدود ۱۵۶ مقاله پذیرفته و حدود ۲۰ مقاله شفاهی و ۲۶ مقاله پوستری ارایه شد.

در پایان این همایش  ملی ۶ نفر از نویسندگان مقالات با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha