استیضاح فاطمی امین شتابزده است/وضعیت وزارت صمت رو به رشد است

بیرجند - ایرنا - عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: با استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعا مخالف هستیم و این کار را زودهنگام و شتابزده می‌دانیم.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن، تجارت با بیان اینکه روند فعالیت‌های وزارت صنعت، معدن  و تجارت در زمان تصدی  فاطمی‌امین  رو به رشد بوده است، ادامه داد: معتقدیم در شرایط امروز جهانی و تحریم‌های ظالمانه، معطل نگهداشتن وضعیت مدیریت این وزارتخانه به هیچ وجه توجیه ندارد.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با تغییر سکاندار وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالف هستیم و این کار را زودهنگام و شتابزده می‌دانیم.

نماینده مردم چهار شهرستان غرب خراسان جنوبی اظهار داشت: مشکلات ساختاری وزارت صمت یک یا ۲ روز پیش نیامده، چند روزه حل شود. در ۲ سال گذشته ثباتی در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد نشده است.

حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: مسیر حرکت مجموعه وزارت صمت با وزیر فعلی مثبت بوده لذا موافق این مساله هستیم که فرصت داده شود تا با ادامه مدیریت فاطمی امین بر این وزارتخانه روند رشد و توسعه وزارت صمت ادامه یابد، لذا قطعا با استیضاح فاطمی امین مخالف هستم.

وی تاکید کرد: دولت در وزارت صنعت، معدن و تجارت اهدافی در بخش‌های گسترده از جمله صنایع، معادن و بازرگانی دنبال می‌کند که  باید به آن توجه شود تا به ثبات برسد و حرکت رو به رشد شکل بگیرد. مجموعه وزارت صمت در ابعاد مختلف رو به پیشرفت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha